SNART NYTT DESIGN!

Hei

Mandag igjen,  og jeg har ikke mye fritid skal jeg si. Men det er jo ikke bare skolearbeid men også blogg. Denne uka har jeg 5 prøver og jeg skal i tillegg redigere en video som senere vil bli lagt ut her på bloggen. Jeg må bare jobbe og jobbe så kommer jeg meg igjennom det. Jobber ikke bare med videoer og innlegg men nå kommer det også snart nytt design og header. Er sykt gira! Jeg lager ikke design selv men får en jente som heter Albertine til å gjøre det for meg. Hun er utrolig flink og hun har gjort det for meg før, så jeg stoler på henne.  

Nå sier jeg ikke at det designet jeg har nå e stygt men det er selvfølgelig gammelt. Kanskje et  år gammelt faktisk. Det er jo ikke heller bare det at designet begynner å bli gammelt. Jeg har jo forandret meg litt på ett år så headeren passer ikke så bra lenger. Men snart er det slutt på det. I helgen tok jeg også noen bilder ute som jeg tenker kan passe til header. Vi får se<3

Gleder meg masse til å se resultatet!


Gleder du deg til det kommer nytt design?

Klem Jennie

24 kommentarer

Siste innlegg