HØSTANTREKK #2

Hei

//Annonselink

I går var jeg i Ski med mamma og Tuva for litt shopping. Jeg trengte en bukse, støvler noen gensere og mye mer så det var koselig å ha med en venn. Jeg kom hjem med i hvert fall 2 kule antrekk pluss litt tilbehør, så jeg valgte å legge 1 av de 2 antrekkene i dag og heller det andre en annen gang. Her har jeg på meg en grå strikkagenser fra WOW med turtleneck, en helt svart bukse og et superkult skjerf også fra WOW. Dette er et antrekk jeg tenker passer fint til en kald høstdag der du bare vi krype inn i en deilig genser. 

Trykk her for å komme til WOW sin nettsiden

 

I dag har jeg også spilt kamp og nå skal jeg snart i bursdag og skal ordne meg til den. Det er Halloweenbursdag, så skal kle meg ut, det blir gøy. 

Hva er ditt favoritt plagg på høsten?

Jeg er som sikkert mange har fått med seg, veldig glad i skjerf.
Klem Jennie

18 kommentarer

Siste innlegg