JEG BEGYNTE Å GRÅTE

Hei

I går var det altså VIP-Lansering av kleskolleksjonen min hos WOW på Oslo City. I forkant var jeg litt redd for at ingen ville komme. Været var dårlig, flom flere steder faktisk pluss at det var en ukedag på kvelden. 

Det som møtte meg da jeg kom til Oslo City var langt mer enn noen hadde forventet seg. Det var jo nesten ikke plass til flere folk inne i butikken. Jeg syns selv alt så utrolig bra ut med ballonger og pynt og silkebånd rundt kolleksjonen min som jeg senere klippet over. Det aller beste var allikevel alle de smilende ansiktene som møtte meg uansett hvor jeg så. 

Jeg var litt shaky da jeg stilte meg opp på krakken for å komme litt høyere opp slik at alle kunne se meg da jeg ønsket å takke alle de som hadde kommet, og jeg kjente at tårene presset på. Det ble litt mye for meg der og da, men dere gjorde meg alle så lykkelig. 

 

HER HAR BOKSTAVEN S VRIDD SEG LITT

Hver og en av dere som hadde tatt dere tid og som viste interesse over for det jeg har jobbet med, det jeg har gjort og det jeg gjør. Muffinsen ble spist med en gang og drikke i høye glass ble servert. Jeg fikk faktisk ikke smakt på en eneste cupcake selv, men hørte at de var veldig gode. Men jeg fikk tatt maaaaange bilder med utrolig mange fine jenter og gutter. Og til alle dere som er usikre på dere selv, med hånden på hjertet alle dere som var der i går var flotte. Jeg la merke til noe fint med alle jeg tok bilde med. For det meste var det jeg som tok bildene da vi tok selfier og jeg så på oss på skjermen i sammen og tenkte alt i fra “oj, hun hadde fint hår, hun hadde utrolig fint smil, så flotte øyne hun hadde” osv. Jeg fikk mange gode klemmer og jeg vil takke hver og en av dere.

 

JEG KOMMER TIL Å LEGGE UT FLERE BILDER AV DERE SOM TOK BILER  MED MEG I GÅR

 Nå er jeg kjempespent på hvem jeg skal være med på en shoppingrunde på WOW Oslo City om ikke så alt for lenge. Gleder meg allerede. 

Jeg fikk også snakket litt med noen foreldre i går og jeg vet at mange var på lanseringen takket være dere, så takk til dere også. Det  varmer faktisk mer enn noen kan forestille seg når en far kommer bort og sier “Jeg satt på sofaen, og så fikk jeg beskjed om at jeg måtte kjøre hit. Vi har kjørt helt fra Hønefoss, men det er så verd det.” 

Noen ga meg brev, som jeg skal lese i kveld. Det gleder jeg meg også til. Og til å se bilder av dere i klesplaggene jeg har designet med hashtag #wowbyjenniesofie. Har du ikke instagram, send det gjerne på mail og merk emnefeltet med samme hashtag. 

Jeg fikk desverre ikke tatt noe særlig bilder denne dagen og det var vanskelig for mamma også, for det var så mange mennesker. Det viktigste var jo at jeg fikk tid med dere. Men WOW hadde noen som tok masse bilder, så jeg skal dele bilder med dere så fort jeg får noen i fra dem. 

 

Jo, så tilbake til overskriften, JEG BEGYNTE Å GRÅTE. For når jeg kom hjem da kom også tårene. Rett og slett fordi jeg var så utrolig glad. Glad for alt dere gjorde for meg og gjør for meg. Ved å komme på slikt som dette, kommentere på IG og blogg og være så snille. 

Jeg får selvsagt noen stygge kommentarer også, gjerne fra de som er like gamle som meg eller litt eldre. Som at det bare er teit og ikke noe å være stolt av at jeg har designet for WOW for de er for småunger og at jeg bør være flau av å kle meg i klær fra WOW. Men jeg er ikke enig i det hele tatt. Jeg går i klær jeg syns er fine. Et klesmerke bestemmer ikke om man er fin eller ikke. Dessuten er det kjempekult å være forbilde for jenter i WOW alder, dere er herlige. Dere er imøtekommende, noen litt sjenerte, snille, ærlige, varme og mye mer. Håper dere vil trives i klærne mine. Når man har på seg noe man føler seg vel i så vises det. 

 GIKK FORBI WOW PÅ KARL JOHAN PÅ VEI TIL BÅTEN

 Var du på VIP-Lanseringen, hadde du det gøy?

Hvilken WOW butikk eller by skulle du ønske at jeg kunne besøke?

Klem Jennie

85 kommentarer
    1. Var der ikke men kunne ønske det:-(
      Skal på wow i morgen, men har et spørsmål…
      Når kommer kolleksjonen din til og ikke være i butikken lenger?
      Er skikkelig stressa over det!!

    2. Hei Jennie! Jeg syntes kolleksjonen din er sinnsykt kul, jeg skulle ønske du kunne besøkt wow på hvaltorvet🎀 du burde være superstolt og fornøyd😘

    3. Elsker kolleksjonen din! Var å kjøpte litt i dag, men butikken her har ikke fått inn riktig alt ennå.. Skulle ønske du kunne komme til Bodø og besøke WOW butikken her<3

    4. Åh jennie 😍😍 jeg hadde det super gøy❤️ Var helt fantastisk å se deg igjen 😍 har lagt ut bilder på instagramen min tuvavigh❤️ Har også sendt Mail til deg❤️ Loveyou❤️

    5. Det var KJEMPE stas å møte deg igår Jennie Sofie 😀 Jeg ble såååååå glad når du la ut bilde av oss på Instagram og her 🙂 🙂 🙂 <3 <3 Jeg har nå kjøpt buksen, den grå & hvite t-skjorta, det blå skjørtet og en jakke og JEG ER KJEMPE FORNØYD MED ALLE KLÆRNE!!!! <3 <3 Tusen takk for en helt fantastisk dag 🙂 Ha en fin dag videre og gleder meg til å finne ut hvem som vant konkurransen 🙂 🙂 Du er forbildet mitt Jennie takk for alt igår!!!

    6. Skulle ønske jeg var der i går, men det var desverre ikke mulig 🙁 Men kolleksjonen din ser jo superduperbra ut! Skal ta meg en tur innnom wow i helgen og se om jeg får tak i noe om jeg er så heldig at det ikke er utsolgt da hehe.
      Det er så bra at du ikke bryr deg om hat, men istedenfor sier at du er stolt over hva du har gjort! For det bør du være, du er utrolig inspirerende som har fått til så mye.
      Du er jo ofte i Oslo så det håper jeg du fortsetter med 🙂

    7. Åååå så utrolig gøy ut! Du er så heldig! Du har jobbet for dette og fortjener det massemasse!!💗 på lørdag skal jeg til WOW i Stavanger å kjøpe noe fra kolleksjonen, gleder meg! Nesten ingen som går med klær fra WOW i klassen min heller. Men jeg er enig med deg og kler meg i det jeg synes er fint 😊

    8. Det var kjempe morsomt å møte deg. Dette høres kanskje litt overdrevent ut men du er et stort forbilde for meg. Jeg håper jeg møter deg snart igjen😀😀😀 ps lykke til videre. Jeg har spart og jeg skal kjøpe alle klærne du har designet. Jeg har spart kjempe lenge bare for å kjøpe dem😄😄

    9. Jeg skulle ønske du kunne komme til Hamar på cc stadion for det tar en halvannen time å kjøre hit ca. Fra Oslo og det er en fin by

    10. Jeg bor i Arendal, så det hadde vært veldig stort om du hadde kommet hit en gang😍 Er en stor fan. Men nærmeste WOW-butikk er på Sørlandssenteret i Kristiansand❤️

    11. Jeg er glad for å høre at du hadde det fint i går Jennie! Du er så heldig som får oppleve noe så kult og fantastisk og som kan bli kjent med så mange koselige og snille mennesker❤️ Ville vært kult om du dratt til Drammen, er en veldig fin by🌸 Tror nok at jeg sikkert kjøper noe fra kolleksjonen din, har kjempelyst til det🙏❤️ Du er et av mine største forbilder!

    12. Hei,jeg var på VIP-Lanseringen i går.Det var super gøy!!Jeg spurte deg om jeg kunne få autografen din på lommeboka mi og det fikk jeg!!Jeg skal aldri miste den!Og du er super pen!!!Penere en meg!!!Du bør komme å besøke WOW i Drammen som er i Gulskogen.Men det er kansje litt langt får deg å kjøre.<3
      Også kjøpte jeg meg en hvit genser av kolleksjonen din.Den er super kul!!!
      <3 <3 🙂

    13. Skulle ønske du kunne besøke WOW Amanda, i Haugesund. Da jeg var på Amandasenteret på tirsdag gikk jeg forbi wow, og så utstillingsdokkene med dine klær på, og plakater av deg. Da jeg så deg i en litt mer “realistisk” størrelse så jeg at du er enda finere enn på mobilbildene🙈💜 Jeg er så glad på dine vegne, Jennie! Tenk, du er bare 14 1/2, og du har din egen kolleksjon!!!!😱 Skal kjøpe noe fra kolleksjonen din, den er så kul:) Jeg synes noe på wow er litt “barnslig”, men mye er fint for dem på vår alder også! (Er like gammel som deg) Det står jo til og med at 164cm er str L. Det er jo ment for dem på vår alder🙋🏼 noen er kanskje litt lavere, eller høyere enn det, but you get my point. Jeg kjøpte nettopp en hettegenser derifra:) ps. Du er ett stort forbilde for meg, og ser virkelig opp til deg, og alt du har klart. Love you❤️

    14. Hei! Var der i går, og du er virkelig ett herlig menneske !!! Sjekk gjerne bilde jeg la ut på instagram av oss to!! @agnesnordvik det hadde gjort meg så glad !!! Klem💗💗

    15. Det så ut som om det var kjempehyggelig der! Tok en titt på WOW sin nettside og så på en del kolleksjonen din, og klærne var kjempefine! Nå vet jeg hva jeg kommer til å bruke pengene mine på denne høsten…😶

    16. Fy søren Jennie! Du fikk meg til å gråte!😪 Du er en helt fantastisk person! Jeg var der☺️😍 Vi tok bilde sammen!😇😇 Jeg hadde drømt om å få ta bilde med deg i flere år nå! 😍😍 Tusen tusen tusen takk for at vi tok bilde sammen😘😘 Håper du husker meg siden da jeg sa sånn: kan du ta bilde? Siden jeg mister mobilen hver gang jeg tar bilde med den… HAHAHAHAH!😂❤️❤️❤️ Jeg elsker deg sååå utrolig mye! Du er et skikkelig godt eksempel for jenter i din alder og under det! Ikke bry deg om hva andre slemme folk sier til deg!😘💗 Du veit selv at du er fin og veldig snill person Jennie Sofie! Jeg var så glad igår at når jeg kom hjem rant det masse masse masse tårer fra øynene😭😭😭 Er kjempe glad i deg å bloggen din!

    17. Nei, jeg kom ikke😭😭😭 Men jeg vil sååå utrolig møte deg!<3 Vil at du skal komme til strømmen storsenter😂😂❤️

    18. Kan du komme å besøke Stavanger snart?
      Ta gjerne kontakt på IG @livh1225 når du er i Stavanger!!💕🖖

    19. Kolleksjonen din er helt fantastisk!!! Jeg håper du kan besøke en av WOW butikkene i Bergen en gang🌟

    20. Hei jennie, jeg vet at hvis kolleksjonen din blir utsolgt så kommer det ikke mer, men har dere liksom noen klær på laget fora før slik at de kan fylle opp butikken litt????💕🙊

    21. JennieSofie<3<3<3<3<3<3
      Først vil jeg bre si at jeg eeeeeelsker stilen din og kolleksjonen din på wow.
      Du virker som en helt fantastisk person og en veldig god venn.
      Jeg møtte deg en gang på Selena Gomez-konsert i køen og fikk et bilde.
      Du er bare sååå pen og et veldig bra forbilde!
      Jeg elsker bloggen din og leser den allle dagene.
      Jeg har akkurat flyttet 1,5 time fra Oslo og har det fint her men det er jo i Oslo alt skjer.
      Så jeg ønsket veldig at du kom til CC på Gjøvik. Der er det en wow-butikk.
      Jeg så veldig etter deg på Fredrikstad-cup men så deg ikke.
      Så det var det jeg ville skrive.PS:Du er et veldig bra forbilde!!!
      Hilsen Inger Sofie som virkelig vil møte deg igjen!(:

    22. Elsker den nye kolleksjonen din😍 du er mitt største forbilde noensinne💗 er så enig med deg at ikke merket på klærne bestemmer om det er fint for det bestemmer du jo selv💘 skulle ønske du kunne komme til wow cc stadion i Hamar 😍💗

    23. Liv Helin: vet at noe ble utsolgt på Oslo city første dagen. De har ikke mer på lager av det plagget, men de kan jo overføre fra en annen wow butikk som kanskje har. Klem

    24. Det var utrolig koselig å møte deg i går Jennie!💗 Du er en så koselig og virkelig en jeg vil bli bedre kjent med💗 Jeg elsket buksa og t-skjorta som jeg hadde på i går! Du er virkelig en å se opp til jennie💙 håper vi møtes flere ganger💗
      Stor klem fra Sandra💙

    25. Det hadde betydd sååå utrolig mye om du kom til Kristiansand❤️ Du er mitt største forbildet

    26. Kunne ønske at du kom til wow på trekanten i Asker💗 du er en helt fantastisk person og er kjempe flink og den kleskoleksonen er kjempefin!!

    27. Hei!😍 Det hadde vært så kult om du kom til Porsgrunn eller Skien😘 Eller i nærheten av en av dem💕 Hadde blitt sykt glad om jeg kunne møtt deg😍😍😍-Elise

    28. Hei! Jeg gleder meg til jeg skal se klærnene du har laget! 😍. Jeg skulle ønske du kunne komme til Haugesund!! Der skjer det aldri noe og det er mange jeg kjenner som liker deg og sånt! Jeg bare elsker den buksen du har designet! Den er bare drit kul😂😍. Skulle ønske at jeg fikk møte deg! Jeg elsker bloggen din!
      -Linn-

    29. Jeg skulle ønske du kunne kommet til WOW i Skien eller Porsgrunn! Ville komme til Oslo, men jeg bor 2 og en halv time unna så jeg kunne ikke. Men fikk heldigvis kjøpt en del klær fra kolleksjonen din i dag da:)

    30. Jeg skulle ønske du kunne kommet til WOW i Skien eller Porsgrunn! Ville komme til Oslo, men jeg bor 2 og en halv time unna så jeg kunne ikke. Men fikk heldigvis kjøpt en del klær fra kolleksjonen din i dag da:)

    31. Dette høres ut som en drøm Jennie! Dette fortjente du så innmari! Jeg er veldig stolt av deg som leser!😘 Om du fortsetter på samme måte kommer du til å nå lenger enn langt! 💓👏🏼👍🏽😃
      Jo, jeg skulle virkelig ønske at du kunne besøke Tønsberg! Hadde vært så utrolig gøy å møte deg! 😍 Jeg var på tusenfryd samtidig som Du, Petrine og Tuva og det var ikke langt ifra jeg kom i samme vogn som deg når du satt alene på Super Speed, jeg hadde så lyst til å dele vogn med dere men så stengte de portene 😟
      Håper denne WOW dagen ble perfekt for deg Jennie😘❤️👍🏽 Du fortjener det beste 👏🏼
      Klem Malene 💓😄

    32. Reiste til Åsane i dag (med Bergen) rett etter skolen for å få tak i kolleksjonen din… Men på grunn av flom så var det mye som ikke hadde kommet… Og buksa var så stram rundt rumpa, at jeg ikke klarte å løfte opp kneet… 🙁 Så det ble ikke noe på meg dessverre 🙁 Men du er flink! Du fortjener det! Jeg likte kolleksjonen 🙂 den så veldig bra ut på deg i hvertfall 😉 Bildene og! Du så helt nydelig ut! Men det gjør du alltid da… Men håret ditt er så tykt og fint! Og ikke minst langt! (:
      P.S. Håper på en ekte sminkevideo av deg snart 🙂
      Stor klem! Stå på! Jeg går i 8.klasse 🙂

    33. Jennie Sofie, du har virkelig all grunn til å være stolt av deg selv! Jeg vet ikke om mange andre fjortenåringer som designer sine egne klær og som oppi all virak rundt det klarer å være et så positivt forbilde for så mange. I vårt gale, utseendefikserte, ofte veldig bitchy samfunn, der er du et friskt pust og noe helt annerledes. Jeg blir glad hver gang jeg leser dine reflekterte og ekte innlegg. Ikke rart du vant Vixen i fjor! Du kommer til å nå langt, for du er deg selv, og du tør å stå for det du mener og tror på. Jeg blir nesten litt rørt når jeg ser sånne unge, utrolig flinke folk som deg. Gleder meg til å følge deg og talentene dine framover:) Klem

    34. Skulle ønske du kunne komme til Wow Tromsø! Elsker kolleksjonen din, du er fantastisk❤️
      Tusen takk for at du er et så flott forbilde for mange fine gutter og jenter<3
      Elsker bloggen din!<3

    35. hei Jenni☺️jeg lurte på om hvordan du har klarte og få bilde av deg helt øverst på bloggen din,har prøve får det ikke till😔

    36. Tove: Så utrolig koselig kommentar. Tusen takk. Veldig koselig når noen voksne også leser bloggen min. Kunne ønske flere foreldre kunne se at ikke alle bloggere er “rosa” og fokuserer på kropp. God helg 🙂

    37. komm til stavanger plis søta <3 Elsker deg og bloggen din <3 <3 Skal kansje kjøpe den nye kolleksjonen din elsker den!! kjempe fin kolleksjon du har vertt flink du bør verr stolt øve dg sjøl nå! <3 Klemzz <3

    38. Jeg har skrevet en brev lit deg som kommer i posten!!!Håper den kommer snart<3
      du er såå pen at ingen er penere en deg!!

    39. Hadde vært veldig hyggelig om du hadde kommet en tur til Moss. Jeg elsker bloggen din!!💗🌞

    40. Husker eg berre budde i wow klær før, elsker det! Har desverre vokst, så klærne på wow er nå desverre ikkje i min størrelse, men synst det er dødskult at du har designet din egen kolleksjon!
      Hadde vert digg om du hadde besøk wow i Åsane eller Bergen, hadde møtt opp får å få møtt deg😁😁

    41. 💕flinka💕 sikkert veldig slitsomt (men morsomt ) og stå der i 2 timer men jeg kom kl halv åtte og du var glad som en sol😘du klarer alt😊størst idol !

    42. var der ikke men skulle ønske du kunne komme til kvadrat(Stavanger)
      Ifra bilder så ser klærne du designet superfine ut!! Stor fan❤️❤️💓
      Håper du vil skrive tilbake eller sende Mail!❤️hadde blitt så super,super,super,SUPER glad om jeg fikk møte deg!!❤️❤️❤️ se mailadressen min som er oppe ved navnet mitt👆🏼
      Skulle ønske du kunne komme til kvadrat her i Stavanger!!!

    43. hahhah, herregud, folk som sier at det er teit at du har designet for WOW er patetiske.. hahah det er så lavmål, de er bare sjalue… hallooo liksom, du har laget egen kleskolleksjon!! samme hvilken butikk det er fra da vell! å ha en egen kleskolleksjon er jo dritkult, og jeg er 17 liksom haha

    44. Du har en super stil! Skulle ønske du kunne ta en tur til Stavanger. Du er en super flott person😇❤️

    45. Hei Jennie❤️😍 æ har så lyst til at du skal kom hit til Bodø💕 og æ elska dæ og bloggen din kjempe masse💞💕❤️😍😍😍 du e faktisk mitt store forbilde😍💕❤️❤️

    46. Hei jennie❤️ Elsker kolleksjonen din.Har kjøpt det meste i den❤️
      Er veldig stor fan av deg❤️

    47. Hei Jennie! Jeg er din største fan! følger med på bloggen hele tiden! Sett nesten alle videoene dine på YouTube!! Var det ekkelt og prøve og spise den fiskebolla på THE TIN CHALLENGE?? Jeg syntes det er såå kult at du har kolleksjon med WOW!! Tanta mi jobber med WOW skjønner du.
      Mvh Din største fan!
      (Cayenne)

    48. Hei Jennie! Jeg hadde satt veldig stor pris på om du kom til Molde. Selv om det er en liten by, så hadde jeg kommet i tårer hvis du hadde gjort det. I Molde så er WOW ganske så ny. Den kom 11. Februar. Jeg hadde satt veldig stor pris på om du hadde kommet. GLAD I DEG…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg