Snart ferie :)

Hei

//samarbeid

He he, skolen har nesten akkurat begynt og jeg gleder meg allerede til høstferien. Det er jo faktisk ikke så veldig lenge til heller. Som dere sikkert fikk med dere på bloggen i sommer var ikke turen til Østerrike helt som planlagt. Den første uka var super fin men så ble lillesøster veldig syk. Det ble derfor lite bading og sol. 

Vi reiser nemlig til Gran Canaria med VING nå til høsten. Jeg har ikke vært der siden jeg var 1 1/2 år og vi reiser faktisk tilbake til det samme hotellet som vi bodde på den gangen. Siden da har hotellet blitt pusset opp og jeg syns det ser kjempefint ut der. 

 Du vil bare se 2 bilder fra hotellet under innlegg men for flere bilder trykk på linken under.

( VED Å TRYKKE HER KAN DU FINNE BILDER PÅ VING SIN SIDE 🙂

Liker du høsten?

Klem Jennie

 

47 kommentarer
    1. Hei, jennie❤️ Jeg har vært på dette hotelet 2 gange før🙈 og det er kjempe fint💘 gled deg💘💘

    2. Så heldig du er! Vi reiser ganske sjeldent, vi:( gleder meg til kolleksjonen din kommer ut! Det er helt utrolig😱❤️

    3. Ååååå det ser så herlig ut der❤️ Har aldri vært i Gran Canaria før, men har lyst å dra dit😊 Kos deg masse der😘

    4. Ååååååå så herlig det høres ut❤️ Har ikke vært i Gran Canaria før, men har lyst til å dra dit☺️ Kos deg masse der😘

    5. Å, jeg var i Gran Canaria i sommerferien, og det er virkelig fint der. Men en ting jeg ikke liker er at det lukter så rart der, hahah. Men du får kose deg maasse, og satse på at ingen blir syke denne gangen!:))

    6. Jeg var i arguineguin i sommerferien, bodde i en leilighet som ligger rett over det hotellet. Masse fine strender i nærheten. Anbefaler en Strand som heter anfi, veldig fin strand, der det også ligger en mint butikk rett over stranda😏 Vi var på et badeland som heter aqualand som ligger ganske nært, kjempestort og kjempebra, sikkert ekstra fint om høsten når det ikke er like mange folk der. Det er faktisk ganske mye shoppingmuligheter på gran Canaria også, vi dro en tur inn til Las Palmas, det var veldig fint og mange butikker❤️Litt utenfor las Palmas er det et kjøpesenter som heter el Mirador, har ikje bært der, men vet at de har blant annet primark, pull and bear, zara og masse mer😄 håper du får en fin ferie, gled deg😊❤️

    7. Er dere rike eller noe? Først dro du til brighton i 2 uker, før hele familien dro til Østerrike og nå skal heie familien på tur igjen.,.

    8. Vi var der ifjor skikkelig fint det er et marked i nærheten av hotellet som dere burde gå på og så er det en skikkelig god pizzarestaurant over en sjømannskirke som heller ikke er så langt fra hotellet

    9. Hei, har vært på det hotellet! Du kan virkelig glede deg. Rommene er kjempe fine og hotellet føles veldig nærme sjøen. Bassengområdet er stor og ja, det er supert!
      Klem Ida. 😊

    10. Hvordan ble du så kjent?
      Jeg lurer på hvordan du begynte..
      Hbegynte du bare å blogge uten at noen viste hvem du var, eller hva?
      Hadde blitt glad om du svarte

    11. Hvordan ble du så kjent?
      Jeg lurer på hvordan du begynte..
      Hbegynte du bare å blogge uten at noen viste hvem du var, eller hva?
      Hadde blitt glad om du svarte! ☺️

    12. Kos deg masse:)!
      Var akkurat på det Hotellet i April, var sjukt fint<3 Dere burde gå til Anfi på kvelden, det er sjukt fint! Og den andre retningen er mangen butikker, vi var på en butikk nesten hver dag<3 Veldig snill dame som jobber der, og sønnen selvfølgelig. Vi ser ikke den så godt, vi ser et handkle med den butikken. Trefte en VELDIG søt gutt der<3 Sjukt kult at dere skal på det samme hotellet som jeg var på<3 Var på rom nr: 318

    13. Jeg reiser også til Gran Canaria/Arguineguin i høstferien! Vi leier leiligheter ved Amfi stranda eller noe i nærheten:-)

    14. Serr?? der et samme hotellet vi pleier å dra til, synd å ikke kunne møte deg, skal ikke dit i år.. Flere tips til fine steder: Cala mesquida i Mallorca, og Skallerup klit i Danmark- fine bilder å se på:)

    15. Anonym: hei. Reisen til Brighton var et samarbeid. Reisen fikk jeg mot at jeg blogget om min opplevelse. I Østerrike har vi halve familien, så dit reiser vi uten at jeg tenker på det som noe annet enn mitt andre hjemland.

    16. Vært der!! det er super fint, du burde være i teenloungen så får du vært med folk på din alder, det var kjempe gøy!!!

    17. Skal også ditt❤️ Men ikke på hotellet, vi har hus. Det er sunwing hotellet i arguiniguin dere skal bo på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg