Brilledilla

Hei

//sponset

I dag fikk jeg en megakul pakke i posten i fra “Shady Fruits”.  Som flere av dere har lagt merke til så er jeg glad i å bruke solbriller og disse jeg fikk i dag er jo superkule. I dag på skolen knakk forresten brillene som jeg kjøpte på Lindex, så jeg ble kjempeglad da jeg åpnet pakken med ikke mindre enn 5 par solbriller 🙂

Jeg la merke til Shady Fruits på Instagram, de har brukeren @shadyfruits. Brillene kan bestilles på nettsiden som du kommer til ved å trykke //HER. Ser at de har tilbud på solbrillene frem til 20 mai. Det finnes briller til en hver smak. Fikk noen litt crazy par men også noen litt mer rolig og classic;-)

  



Hva syns du om brillene? Jeg er i hvertfall hekta på dem!

Klem Jennie

23 kommentarer
    1. Sykt pene😍 jeg har et spørsmål jeg lurer veldig på🎀 hvor har du kjøpt buksa som du bruker på det bilde som når du har hvit t skjorte, wow sjorta å en sykt fin bukse hvor er buksa fra?? Håper veldig på svar💗

    2. Jeg igjen🙎🏼 jeg fant ut hvor buksa var fra men hva kalles modellen 💗 folk sa den var fra h&m så den er sikkert d men hvilken modell🎉

    3. Hei, jeg spurte deg om en ting for litt siden og spørsmålet var hvor du hadde kjøpt den14 ballongene. Du svarte at det var en link i innlegget men det innlegget, men det innlegget vises ikke hos meg fordi det var så lenge siden du postet💓har du et forslag hvordan jeg kan finne nettsiden eller butikken?💗

    4. Hvor kjøpte du genseren du har på? Og hvor kjøpte du de ringene du pleier å ha på?
      Skal bestille de brillene! 😀

    5. De var kjempe fine Jennie Sofie❤️ Viss du vil kan du følge meg😊👍🏻 jeg heter @linnealanglo

    6. Du er sykt bortskjemt og et dårlig forbilde for andre. Du får eller kjøper nye ting hele tiden, det kan få andre til å tro at de og kan få det. Du er rett og slett sinsykt bortskjemt

    7. Anonym: din mening. Jeg tjener penger selv. Kjøper ikke nytt hele tiden heller og liker å fokusere på å ikke ha dyre merkeklær. Ballkjolene mine siste tre år har alle kostet under 400,- Kunne hatt dyrere, men ville vise at man ikke trenger dyre ballkjoler. Jeg samarbeider med gode organisasjoner som Vinterlyd med P4 og kreftforeningen. Er aktiv innen sport gjør det bra på skolen og har en positiv holdning på bloggen, så ja…. Jeg er nok et dårlig forbilde. Kjekt med din dårlige kommentar som drukner i positive kommentarer. Lykke til med ditt skjeve syn på livet 🙂

    8. Hei Jennie Sofie!
      Jeg synes du er kjempe flink til å takle sånne negative komentarer som den du fikk her!
      Jeg synes du er et kjempe bra forbilde!
      Jeg bare lurte på om du bestilte de solbrillene eller fikk du dem?
      Du er veldig heldig vis du fikk dem! 🙂
      Klem! Elsker bloggen din!

    9. hei jeg lurte bare på om du vet hva de hvite med orange gult glass heter som er det første bilde av deg med solbrillene på????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg