FLERE VIDEOER FRA MEG

Hei

I dag har jeg filmet en “Tag” som heter “Get to know me” Jeg bestemte meg for å gjøre den rett etter skolen og søkte den frem på nettet. Jeg tok den liksom litt sånn på sparket og fikk ikke akkurat tenkt ut noen gjennomtenkte og velformulerende svar, men det ble jo svart på en del spørsmål da, he he.

I morgen skal jeg faktisk filme en eller to challenger og det gleder jeg meg veldig til, det blir i sammen med en venninne 😀

 

SCREENSHOTS FRA DAGENS FILMING

Hvilke challenges tror du jeg skal filme først?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Hei. Jeg bare lure på Hvilke programmer du bruker til å redigere header og det på siden❤️ Håper du svarer, du er idolet mitt!❤️❤️

    2. Hei Jennie <3 Jeg håper du kan ha ''The bean boozled challenge'' eller ''Smoothie challenge''
      The bean boozled challenge kan du kjøpe på denne butikken 'teknikmagasinet'.
      The smoothie challenge er sånn at dere tar ingridienser oppi poser med nummer også
      velger dere et nummer annenhver gang. Det kan bli ekle og gode ting. Dere MÅ smake på det ❤️
      (PS: du må få en voksen til å putte ting oppi posene for å ikke jukse) :))
      Klem en stoooor fan, Amanda

    3. Hei jennie <3
      ~ jeg lurte på om du kunne være så snill å følge bloggen vår eller like eller dele eller kommentere et bilde ?
      Hilsen PVJSS

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg