Påskekos i Hafjell

Hei

Åååååå, som jeg elsker påskeferie og spesielt påsken på Hafjell. I morgen er det årets siste Vinterlyd konsert på midtstasjonen og jeg anbefaler virkelig folk til å komme. I går ble det forresten satt besøksrekord og stemningen var ubeskrivelig bra. 

I dag sang også Marcus og Martinus og jeg hadde en IG konkurranse på brukeren min. Premien var å kjøre slalom i sammen med meg og jeg hadde en kjempefin opplevelse i sammen med to søte jenter som het Iben og Sara. Kanskje jeg lager en slik IG konkurranse i morgen også og for de som ikke står på ski så kan jo premien være å ta oss en tur og drikke kakao i sammen 🙂

Meg og lillesøster på vei opp til midtstasjonen. 

Tok noen turer med venner før jeg kjørte med vinnerne av konkurransen:)

Iben, Sara og jeg fykter ned bakken Ikke så lett for pappa å ta bildet.

I dag begynte konserten med Marcus og Martinus<3

Mathias var helt med når de sang og tok virkelig ikke øynene vekk i fra dem:-) Hahahahaha

OnklP på scenen i fult utstyr. Så han tidligerer på dagen i bakken og han er utrolig flink:-)

Måtte ha en sefie med han vettu.

I morgen er det siste konsert og jeg gleder meg så utrolig. Det vil også bli kåring av Iphone 6.

Klem Jennie

 

17 kommentarer
    1. Ser ut som om du har kost deg. Vi sees sikkert i morgen.
      PS: Kan man gå med joggesko der, eller anbefaler du litt varmere sko/støveletter?
      Og er det mye snø der, og varmt/kaldt.
      Jeg skal ikke kjøre slalom, men skal bare på konsertene der og kose meg der med verdens beste bestevenn <3
      Please svar meg, fordi jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg!!!

    2. Jeg fikk ikke lov til å komme i morra å😳 men det var veldig hyggelig å møte deg i dag å snakke med deg💗💗 håper vi ses snart igjen 😄💕

    3. Det så utrolig koselig ut😊 skulle ønske jeg kunne komme, men jeg bor veldig langt unna Hafjell…. Skikkelig fine bilder du har på bloggen, Jennie💕💕

    4. Ååå! Ser kjempekoselig ut! Kos i morgen også.
      Og en ting til.. Hvilket objektiv bruker du når du tar bilder med kamera?😊💗

    5. Ser så kjekt ut, synd jeg ikke kan komme 🙁
      Men kos deg masse, og husk å nyte konserten imorgen for det er tross alt den siste for i år 😉
      Klem <3

    6. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin søndagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.
      God påske og god lørdag til deg – håper du koser deg masse de siste påskedagene!

    7. Linn Therese: utrolig koselig kommentar å få, riktig god påske til deg også. Ja, det er jobb å blogge, men dagen jeg syns det er for mye jobb eller ikke gøy, da slutter jeg ganske enkelt. Jeg henger meg heldigvis ikke opp i lesertall, men setter stor pris på kommentarer, slik som din. Det er som du sier tusenvis som leser og veldig få av dem som kommenterer noe tilbake. Men på Instagram har jeg god kontakt og kommenterer mye tilbake til følgerene mine og jeg tror de er klar over det og derfor skriver de der i stedet 🙂 Tusen takk igjen, og kos deg med din fine blogg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg