Info om Vinterlyd-konkurranse

Hei

Nå nærmer det seg virkelig første Vinterlydkonsert. På fredag skal jeg feire bursdagen min og på lørdag er det konsert, masse å glede seg til.

Jeg nevnte kort i et innlegg for et par dager siden at det vil være konkurranse i konsertbyene hvor man får mulighet til å vinne en splitter ny iPhone 6, og nå har jeg litt mer informasjon å komme med.  Det vil ved konsertområdet bli satt opp en Instagram-ramme som man kan ta bilde av seg selv i. Har redigert et bilde for å vise dere hvordan ramme jeg mener, he he

 

Jeg kommer nok helt sikkert til å ta et bilde i rammen før konserten og tagge som et eksempel.

Nå krysser jeg fingrene for fint vær på lørdag 🙂

Om du har spørsmål til innlegget, så skal jeg forsøke å svare i kommantarfeltet. 

Klem Jennie

24 kommentarer

Siste innlegg