MER FRA OD

Hei

Som mange av dere allerede har fått med dere her på bloggen eller instagram så jobbet jeg hos WOW Storo på OD-dagen 30 oktober. Det var en veldig fin dag og jeg hadde også “insta-takeover” denne dagen. Det vil si at det var jeg som la ut bilder og tekst på @wowandme sin instagrambruker denne dagen. 

Tuva og jeg fikk bygge om litt av eksponeringen i butikken. Brette og henge opp klær, sette på alarmer osv. Det kom også mange søte og snille jenter innom og hilste på oss. 

Lovet dere flere bilder i fra dagen 

 

MERKET NOEN KLÆR SOM VÅRE FAVORITTER 🙂

Legger også ut bildene jeg la ut på Instagram denne dagen, vet at ikke alle av dere har Instagram. 

 

KOSELIG Å MØTE DISSE NYDELIGE JENTENE

Her en noen antrekk jeg stylet i prøverommet<3 Hvilken er din favoritt?

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. Hei Jennie!
      Jeg lurte på om du kunne lage en ” draw of my life” video? Bare hvis du har tid og lyst da. Klem fra meg

    2. Den midterste er min favoritt💗 I “fantastisk helg” innlegget var det et bilde helt nederst med Oreo sjokolade og et kamera, er det kameraet ditt? Hvis det er det, hvor kjøpte du det??💛

    3. du er så pen åg jeg synes du passer alle klesplagg😍
      Jeg elsker bloggen din og er innpå den MINST 3 ganger til dagen he he😅
      Du tar også så fine bilder og skriver gode tekster du har så bra blogg med kjempe gode innlegg
      Du er også en god skuespiller. Du må vite at du er forbildet mitt❤️

    4. Jeg elsker bloggen din og e tror du er en av de som inspirerte meg til å lage en blogg, så tusen tak ! 🙂
      Alle tre antrekkene var utrolig kule !
      Håper du har lyst å kikke innom min blogg hvis du har tid, det hadde betydd mye !!!!

    5. Jennie Sofie.
      Du er så pen og kul. Ikke frekt ment men hvorfor følger du ikke de som vil at du skal følge dem på instagram. Mente det ikke vont. Sykt bra blogg, og et spørsmål til, du må ikke men kan du følge meg. Heter nora4002.❤️❤️❤️ Du er verdens beste

    6. Hallo: Jeg kan dessverre ikke følge alle som ønsker det på IG. Jeg ønsker å kunne følge med på de jeg kjenner og venner og det blir vanskelig om det blir oppdateriger fra fra flere 1000 som jeg skulle ha fulgt. Jeg følger også noen brukere som har inspirasjon eller brukere av butikker osv, fordi det intresserer meg.

    7. Ååå så urettferdig jeg kom 10 min etter du hadde dratt får og se deg og ble så lei meg hadde ønsket og se deg såååå lenge men jaja gjort er gjort

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg