Ny vinner av billettene

Hei

Dette er det 2 blogginnlegget for i dag. Fant ut at hun som vant JENTER-billettene ikke kunne dra dit så det var veldig synd. Derfor valgte jeg å finne en ny vinner som kan gå. La ut et bilde på IG, og fikk hjelp av lillesøster til å finne vinner. Håper du og venninnen din kommer til å kose dere på MARATON!!! . Du får plass rett ved lillesøster<3 Hehe.

Om du ikke skal på JENTERMARATON kan du jo møte meg mellom 14.00-15.00. på oslo city. Der skal jeg være på WOW som også har mange goooooode tilbud denne dagen. 

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. haha jeg leste en kommentar og det var faktisk den og eg syntes at det hadde vert fint for hun og venninen sin så da var det sikkert bare min feil at hun vant (haha not)

    2. Ååå hun som vant er helt utroli heldig❤️ Du må kose deg masse!! Jeg vant dessverre ikke så jeg får ikke vært der😭 men jeg kommer og møter deg på WOW pene søte Jennie!! 😵☺️ Gleder meg💟

    3. hei går det an og se maratone i etter tid siden eg skal på bømlo cup i helgen og der er ikke internett så jeg kan ikke snakke med deg på chate heller jeg vil sånn snakke med deg men kan du directe på insta heter tominevindheim så kan jeg heller snakke med deg der før jeg reiser på bømlo. jeg hadde vært på kinoen men bor i bergen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg