WANTS

Hei

Mange spør meg om jeg kan legge ut inspirasjonsbilder av ting jeg liker. I dag så kjedet jeg meg litt og da søkte jeg på nettet etter vårklær. Vet det er en stund til det blir varmt ute, men jeg savner liksom klær med spreke farger, pastellfarger og neonfarger. Da kom jeg over en nettside som heter Sheinside som hadde mye morsomt og mye fint. Det er ingen norsk nettside, men man kan bestille og få varene sendt til Norge.Jeg har ikke bestilt noe der i fra, men så mye som jeg nå ønsker meg. 

Fikk noen penger til bursdagen min, så må høre med foreldrene mine om jeg kan bestille. Har ikke sett noen av disse klærene i noen butikk, har du?

Så her kommer et inspirasjonsbilde med ting jeg liker godt. 

TOPP  10

SHEINSIDE

Har du handlet fra den nettbutikken før?

For å slippe alle spørsmålene om hvor man finner produktene, så er linken her 🙂 www.sheinside.com

Klem Jennie

44 kommentarer
    1. Så fint 😀 Så kosleg blogg du har:D håper du har hatt en superfin dag, hadde vore kosleg med en liten kommentar tilbake og <3

    2. Jeg gleder meg til å spille mot dere igjen! Skal bli gøy!! Jeg digger “Boy” t-skjorta ❤️

    3. Ja. Har det når jeg bestilte deksel til mobilen(pandaen i rosa)! Det samme som du har bare jeg har i rosa og ikke sort❤️😊 du har såååå meget fin blogg, digger den og deg 👌✌️ Alltid koselig med kommentar tilbake❤️😊

    4. Savner lizzm varmen jeg også 🙊 Jeg har sett den Yeah right knytetoppen her i Norge,husker ikke helt hvor men er ganske sikker på st jeg har sett den 🙂
      Stor fan

    5. Har Selena Gomez søsken og hva heter de. Jeg bestiler noen ting fra nette. Takk for at du bloger hverdag.

    6. Se på youtube channelen: cutiepiemarzia
      Hun har handlet masse på sheinside, så du bør se på “haul videoene” hennes!👌

    7. Hei! Jeg handlet julekjole der, utrolig bra side, til meg tok det ca. 3uker.. Og det er jo ikke så mye siden det er fra USA(regner jeg med)!:) Eneste er at hvis man bestiller over 200 blir det 25% moms!;) Klem!<3

    8. Hei jennie jeg lurer på om du kan sende bilde eller noe sånt til meg om epostadressen din på insta eller skype jeg heter smg0611 eller på instagram det heter jeg smg0611 eller på bloggen eller epost da for eposten min er [email protected] for det hadde jeg satt pris på jeg vet ikke hvordan jeg skal sende brev til deg for jeg er ikke akkurat kjent med der du bor jeg bor tre timer unna eller 3 og en halv så jeg ville sende en epost til deg men ihvartfall håper du kan svare får jeg har lurt på det lenge og jeg forstår selvfølgelig om du ikke vil men kan jo krysse fingerenen for ett bra svar.

    9. Jeg kom ikke inn på sheinsiden.no skal jeg bare skrive shein.no eller skal jeg skrive sheinsiden.no????😱🔫🙈💛❤️😭🎀💙💚❄️💜📷🍹🌴🌺🏊💗🙏🐲👍🐢😏🏄🐡🍍👃🙊🍧☀️😖👙👒😋💙🐲🌺🙏📷😖🐲🐲👍🌴🐲💚❄️❄️❤️🌺🐲😖👠👑👡👅😷😷😷😷😋😆😆😈😧😦😟😒😳😛😄😄😃😊☺️😉😚😗😙😢😣😞😒😌😁😔😳😛😝😜😂😭😪😥😰😅😓😩😫😨😱😟😇😡😦😏😤😧😑😖😈👲😆👿👳😋😮👮😷😬👷😎😐💂😴😕👶😵😯👦😲😶👧🐶🐽🐤🐺🐮🐥🐱🐗🐣🐭🐵🐔🐹🐒🐍🐰🐴🐢🐸🐑🐛🐯🐘🐝🐨🐼🐜🐻🐧🐞🐷🐦🐌🎍👻📷📹🎅💝🎎🎄📼💿🎁🎒🎋🎋📀🎓🎏🎉💽🎆🎊🎇🎈💻🎐🎌📱🎑🔮☎️🎃🎥📞🏠⛪️🗻🏡🏬🌄🏫🏤🌅🏢🌇🌃🏣🌆🗽🏥🏯🌉🏦🏰🎠🏪⛺️🎡🏩🏭⛲️🗼🎢💒🗾🚢?🔙🕞🕓🔛❌‼️🔜🕟🕔🔃⁉️❗️🕛🕠🕠🕧❓❕🕐🕖❔🕜🕗🕘🕑⭕️🔝🕝🕙🕚🕒🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔝🔚🔚🔚🔚⭕️🔚🔚🔚❔🔚🔚❕🔚🔚❓🔚❗️🔚⁉️‼️🔚❌🔚?🔚🔚🔚🔚Fritids❗️

    10. Hei Jennie Sofie!
      Jeg følger deg på Instagram, men jeg lurer på hvorfor du har slettet så mange bilder!
      Det bildet hvor du spiste iskrem til frokost som kom på populærtsiden er borte!
      Jeg bare lurer!
      Klem

    11. Du vet at du kan sende en Mail til den nettbutikken og spørre om; hvis de sender deg noen klær så blogger du om det! Det er flere bloggere som blir sponset av nettsiden! (Bare et lite tips:-))

    12. Jeg har nesten en helt lik rosa love genser bare litt mørkere<3 husker ikke helt hva butikken heter men det var en butikk på et kjøpesenter i lier som heter liertoppen ;)<3

    13. Jeg har sett den hvite t-skjorten som det står BOY på med en ørn over🍁 men husker ikkenhvor. Dessuten bor jeg på vest-landet😋

    14. hvilken størrelse bruker du i klær sånn generellt? tenker vi har ganske lik størrelse, men jeg vet ikke om de klærne er for store eller hva.. Har du bestilt noe fra den siden? eller er det bare noe du har kikket innom og har lyst på?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg