CUPCAKES

Hei

Familebursdagen i dag ble preget av ANGRY BIRDS, men i og med at det er familiebursdag for alle oss tre søsknene så lagde jeg noen søte cupckes også.

Det er vanilje cupcakes, men jeg brukte Toro sin lyse muffinsblanding for de er glutenfrie. Jeg er ikke allergisk altså, men det er det noen andre som er. De er jo supergode. I tillegg lagde jeg Marshmellowskrem som jeg dekorerte med.

Her kommer oppskriften. Det kommer flere bilder i morgen av kaken og festen i morgen <3 <3 <3 

 

Marshmellowskrem/smørkrem med essens

Ingredienser:

200 gram margarin

600 gram melis

6 spiseskjeer melk 

Marshmellow essens

 

Fremgangsmåte:

Pisk romtemperert margaring og siktet melis. ( det er lettest å bruke sånn piskemaskin men det sikkert gjøres for hånd og også)<3

Tilsett melken litt etter litt.

Smak til med marshmellow essens.

RESULTAT



 

Kokos bollene er ikke lagd selv.

Skal du prøve å lage disse søte cupcaksene?

Klem Jennie

#matblogg #inspirasjon #cupcakes #oppskrift #kosthold 

67 kommentarer

Siste innlegg