Julestemning

Hei

Skal jeg være helt ærlig har jeg ikke hatt sånn skikkelig julestemning ennå. Jeg syns det var superfint på julemarkeder i Bærums Verk, men savnet snøen. Jeg har ikke hatt tid til å se mer enn en episode av julekalenderene på TV og har ikke bakt pepperkaker eller andre julekaker. Alt er ganske hektisk. Men i dag etter håndballtreningen var familien invitert på julegrøt og koselig kveld hos venner av familien. Det var veldig koselig. Da kjente at jeg fikk fylt på enda litt julesteming. Denne helgen er også ganske hektisk for familien. Lillesøster har bordtennisturnering igjen, jeg skal i bursdag og spille håndballkamp og mamma og pappa har ting de skal forsøke og ordne med tanke på julepresanger, mat osv. På søndag etter håndballkampen er jeg så heldig og skal på juleverksted til en venninne og da skal vi spise grøt, lage julepynt og bake. Men det som er fint når det skjer så mye er jo at det er veldig lett å blogge. Kan nok være det blir mer enn ett innlegg om dagen i helgen også, for jeg har mye jeg kan skrive om og legge ut bilder av. 

Nå håper jeg bare at julestemningen vil kommer mer og mer. 

Sjakk og julegodis

 

De vi var hos har verdens nydligste kosekatt

Meg julen jeg var 2 år

Har du fått julestemning ennå?

Klem Jennie

25 kommentarer
    1. Hei Jennie! håper du har det fint, bloggen din er kjempekoselig!! Kunne du ha fulgt meg på instagram? ( susannjohans1 ) Du er en helt fantastisk blogger og fortjerner å være på topplisten! Stor “advent” klem fra meg 🙂

    2. vi har en halv meter med snø, så jeg har fått litt julestemning ja, men det blir nok mere når vi får pyntet med rødt i huset!
      jeg elsker bloggen din, og leser den hver dag. jeg er også tolv, men jeg er 5 dager eldre en deg:) har bursdag 3.januar:) håper du kan følge meg på instagram fordi det ville vært helt utrolig!!! jeg heter “Heleneblokkum” på insta<3
      juleklem fra meg:*

    3. Jeg skal også spille håndballkamp på søndag❤️✌️Hvem skal du/dere spille mot?👌 Kan du kanskje følge meg på insta ” alicja_sweet ” hadde vært en drøm🙏😭💕 Håper på svar🙏💕

    4. JAAAAA!!!! Vi har kjempemasse snø her!!:):);););):D:D:D:D♡♥ Hvor gammel er lillesøsteren din? Please svar!:)

    5. Det er jo veldig koselig med julepynt i byen og litt pynt hjemme 🙂 Men jeg savner snøen utrolig mye! Tenk om den ikke kommer! 🙁 Vi får håpe det beste da 😉 God jul, Jennie Sofie <3
      Hilsen en stor fan 🙂

    6. Har ikke fått julestemning enda😞er ikke noe snø hjemme hos oss😞håper det blir det til jul❤️Elsler deg❤️Du har den beste bloggen❤️Klem❤️

    7. Tjaa, har den jo litt da 🙂 har også begynt å få snø her! Og juleprogrammene selvfølgelig <3
      Så julestemningen kommer jo mer og mer. Men
      Bakingen, pyntingen, handlingen osv mangler vi.. vi har dessverre ikke
      Rukket i helgen, men skjer nok uken som kommer nå <3
      Koselig med jul ! Elsker julen, alt er så fint da 🙂 .I hvertfall å
      Pynte treet ! Liker å gjøre det, ha ha ! 😉 .
      Men går det ann å sende julegave til deg ? 🙂

    8. karisilk01: Hei hei. I dag kom jo endelig snøen også <3 Det går dessverre ikke ann å sende gave direkte til meg, jeg kan ikke gi ut min private adresse. Klem

    9. Jeg har et spørsmål, og jeg håper du svarer: Er du lang synt, eller nær synt?? 🙂
      Jeg er nærsynt 🙂 ♥
      Klem, Ishi Mae

    10. Jeg har fått julestemmning ja, fikk det 1desmeber da jeg våkna og gikk til kjøkkenet og fikk se julekalenderen da gikk det opp får meg at det snart var jul 🙂 ps: håper du får en fin advenstid og juletid 🙂 bloggen din er kjempe bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg