PÅ BESØK

Hei

I dag besøkte vi en venn som ligger på sykehuset. Hun visste ikke at vi kom så hun ble veeeeeldig glad. Hun hadde kræsja på sykkel og måtte opperere flere ganger på grunn av at hun skadet indre organer 🙁 Hun følte seg litt bedre i dag. Vi snakket, spilte bortennis, så på film, og spiste litt godis.  Mia og Malin er to herlige jenter vi møtte på kypros i fjor. (Det er Mia som har skadet seg) , så vi har holdt kontakten. Etter besøket ble Malin med oss hjem og hun skal overnatte. Synes veldig synd på Mia som måtte bli igjen på sykehuset, men når hun blir frisk skal begge to komme på besøk. I kveld har vi tenkt å se på TV og bare kose oss<3<3<3<3 

ISTAGRAM BILDE

KOSER OSS MED FILM

BILDE JEG TOK PÅ VEI HJEM

Hva har du gjort i dag???

Klem Jennie

#barnesenteret #barnesenteretpåullevål #ullevålsykehus

47 kommentarer
    1. Hei, Jennie Sofie<3
      Jeg ELSKER bloggen din!!!😄 Jeg vet du ikke er på 1.plass på blogg.no men for meg er du best!!!!😘 Du er såååååå vakker, morsom, kul, virker super snill også er du en skikkelig god skuespiller!<3 Du må fortsette å skrive blogg, fordi bloggen din er super bra også har du veldig mange fine bilder i innleggene dine!💕 Det er ubeskrivelig hvor mye jeg liker bloggen din og deg:-)
      Forstår veldig godt om du ikke ser denne kommentaren siden det er jo såååååå mange fler som skriver sånne kommentarer. Men alltid hyggelig med kommentar tilbake!💚 Men det viktigste er ikke at du skriver tilbake men at du ser denne og får vite hvor mye jeg elsker bloggen din, deg og det du gjør for andre<3
      Mange klemmer i fra en stor fan, Tuva

    2. Å, Jennie, du er en så god venn. På det bildet når du og Mia (tror det er Mia?) satt i senga og så på film ble jeg helt rørt, for du så så utrolig snill ut og du er snill også💕 Du ser snill ut på andre bilder også altså. Du er fantastisk! 👌

    3. Stakkar❤️ ønsk henne god bedring fra meg neste gang jdu ser henne☺️☺️☺️☺️ De ser veldig hyggelige ut☺️ Har KJEMPE lyst til å bli kjent me dem og dere☺️❤️ Kos dere videre i kveld 😘😘

    4. Stakkars jeg som syntes syn på meg selv fordi jeg har ørebetennelse og hull i trommhinnen. Dagen gikk egenlig ganske sakte startet rundt 11 tiden med frokost ( kom hjem fra Spania i går, kaldt i Norge ). God bedring Mia

    5. Håper Mia blir frisk fort.. Og at hun har det bra på sykehuset selv uten besøk,overraskelser,osv…….💚💙💜❤️💛🎶

    6. uff, da! jeg bor i samme by som de, og skolene våre er ikke langt ifra. du vet nok hvilken by da;)
      kanskje vi kan treffes, hvis/når du kommer hit en gang da?

    7. Hei!!!!! Jeg har lest siden din nå en stund, men det er første gang jeg faktisk kommenterer på den. Unskyld for det. Det har egentlig ikke vært noen bra grunn til at jeg ikke har kommentert før, så jeg har litt dårlig samvittighet for å ikke ha gjort det tideligere. Fordi denne siden er fantastisk fin, og du fortjener å få all komplimenter du kan få for denne siden! Dette er faktisk en av de beste blogene på blog.no etter min mening og den er dønn sannferdig. Jeg blir nesten helt sjalu av å lese denne bloggen og jeg skulle av og til ønske at det var min bloggg!!!!! Hehehe!! Jeg brukte å blogge før, men jeg stoppet å bloggge fordi jeg fikk så mange stygge kommentarer fra drit stygge folk. Om du får frekke kommentarer fra drit frekke personer, så må du ikke slutte å blogge som jeg gjorde. Fordi da vinner bare de frekke. Men jeg har ikke blogg nå, så i stedet legger jeg igjen en konk som kommentarlenke jeg akkurat har blitt med på. Det er sånn at du kan vinnne en premie om du svarer på noen spørsmål. Det er veldig kjekt å delta på etter min mening, fordi av og til har man flaks å da vinner man. En gang vant jeg i et lotteri. Det var veldig gøy. Kanskje du vinner nå? 😀 Jeg håper uansett at du blir med i konkurransen. Keep bloggin!

    8. Hei Jennie<3 jeg har et spørsmål, er du kristen? Du må ikke svare på det assa, men jeg hadde blitt kjempeglad for svar! Elsker bloggen din, og ikke minst deg. Ha fin dag videre søte deg!
      You go girl! Klem Sofie

    9. Hei jennie! Vi er driiit stor fan av deg♥ Det hadde vært supert om du kunne kommentert på et av innleggene våre! Det hadde betydd då mye Jennie! Vi er forseten to jenter som ser på bloggen din vært sekund! Du er en fantastisk skuespiller!

    10. Hei Jennie♥♥ Vi er to jenter som elsker deg og bloggen din! Du er en fantastisk skuespiller og er kjempe fantasifull og god i alle slags tid! Du var en av grunnene til at vi begynte og blogge ♥ Vi ser på bloggen vin vært andre sekund! Tusen Takk for alle bake tipsene brukte de på en fest<333
      Det hadde betydd såååååååååå inderlig mye om DU kunne kommentere på et av innleggene våre! På girlberry.blogg.no
      Klem oss!

    11. Hei Jennie!
      Ønsk Mia masse god bedring!!
      Du er så pen, og så har jeg en venninne som kjenner deg, Marie, ja du kjenner sikkert flere som heter Marie, men hun jeg kjenner er venn med Ines som spiller Thea…
      Klem Mathea <3

    12. heii:) jeg lurte på om du har tatt sånn skoleblidet av fovea?og om du kan legge ut bilde på bloggen?;) klem julianne 🙂

    13. stakkars Mia 🙁 høres ut som en fin dag <3 var på yutta til en venninne og vi gikk lang turer og sånt <3elsker deg<33heldigvis nå får jeg sett på bloggen din og sånt igjen <3<3 elsker deg og bloggen din <3<3 klem<3

    14. Blir så rørt av at du er en sånn fantastisk venn som sitter i senga ved sinda hun som er syk (hvis det er Mia, tror det) .Det er så herlig gjort av deg, du er en super venn Jennie Sofie! <3

    15. du er en god venn ps: hvorfor avslår du mine venne førspøsler på instagram jeg har spørt deg mange gange med du sier nei hvorfor hetter ikransweety

    16. Hei jennie jeg er verdens største fan håper på svar på dette spørsmålet kan du ringe meg på skype heter thale,fjellengen

    17. Hei Jennie😃
      jeg har selv en blogg som heter meoteddys. den er ikke så populær som din men det er veldig gøy å holde på med å blogge. jeg vet ikke helt hvordan man får mange bilder i bare et innlegg, så jeg lurte på om du kunne forklare meg hvordan😃
      PS: jeg elsker jenter,bloggen din og håret ditt

    18. Hei er det lillebroren din under bordtennisbordet ? His det er Han er Han veldig sot . Viste du at Han var under Bordet?

    19. Hei Jennie😃
      jeg har selv en blogg som heter meoteddys. den er ikke så populær som din men det er veldig gøy å holde på med å blogge. jeg vet ikke helt hvordan man får mange bilder i bare et innlegg, så jeg lurte på om du kunne forklare meg hvordan😃
      PS: jeg elsker jenter,bloggen din og håret ditt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg