Laaaaaaang dag.

Hei

I dag stod jeg opp supertidlig, 06.00. Pappa og jeg tok 07.20 båten til Oslo og jeg kom hjem 18.15. Hatt en super dag, men det var deilig å komme hjem. Glad for at det ikke er trening i dag for jeg hadde ikke orket å trene i dag. I morgen er det fredag og jeg gruer meg egentlig. Jeg skal jo ta sprøyte i morgen:( Måtte også avlyse en tur med klassen for at jentene skulle ta sprøyten. Nå har jeg gjort lekser og vil bare slappe av. Kommer kanskje til å ha litt vondt i hodet og armen i morgen, men skal blogge likevell. Som jeg sa i spørsmålsrunden så er det aldri en dag jeg har glemt å blogge.

Siden jeg ikke tok noen bilder i dag så legger jeg ut disse bildene fra Fjellstranddagen, jeg ikke la ut på bloggen den dagen.


Skal du ta sprøyta i morgen eller har du tatt den???

Klem Jennie

64 kommentarer
    1. Hei jennie ! Er stor fan! Den sprøyta er ikkje vond tok han på mandag. Du blir bare kanskje litt kvalm eller svimmel etterpå ! Og øm i armen. Lykke til! Digger deg!!!

    2. Lykke til med sprøyta<3 Tok den i går å det er ikke noe å grue seg til 😉 Trodde det var mye verre fn det det var:)

    3. Vaksinen mot livmorhalskreft har jeg tatt. Tok den på mandag. Gjorde litt vondt, men det gikk bra. Holdt en av mine beste venner i hånda. Og omvendt. Skal ta flere doser, som du også sikkert skal. 4.11 og 3.3 🙂
      Lykke til da!

    4. Spørs hvilken sprøyte det er. Skal ta en i neste uke.
      Kunne du si hvordan sprøyte? Er det den sprøyten som 7. Klasser jenter kan ta?

    5. Hei, skoooooooor fan❤ hadde elsket og få svar 😉 men vil ikke presse på, du er super pen da !! Jeg har allerede tatt sprøyta jeg 🙂 ta det med ro, det er ikke vondt 🙂

    6. sprøyten gjør ikke særlig vondt du kjenner bare et lite stikk så kan du kjenne et trykk i armen som kan gjør litt vondt men du blir ikke kvalm eller svimmel eller noe sant

    7. Jennie jeg fikk unfollowa deg på instagram 🙁 det var ikke med vilje jeg har sent forespørsel men får ikke noe svar😰❤ kan du plis svare😘

    8. Hei❤ Jeg har tatt sprøyten! Den var ikke vond synes hed da, men hvis du tokk en sprøyte så syntes jeg den var vondere 😉 klem Maiken ❤

    9. Hei Jennie❤ Jeg tokk sprøyten forrige uke! Den var ikke vond 😉 Jeg tokk en sprøyte i 6 og den synes jeg var vondere( du har sikkert tatt den i 6 du også). Klem miken❤

    10. Jeg hat tatt den i dag! Jeg vil jo ikke gjøre deg redd eller noe, men jeg syntes den var ganske vond, men folk har jo forskjellige oppfatninger. Jeg ble jo dårlig av den, kanskje fordi jeg var så anspent at den gjorde ekstra vondt. Men nå går det bra:) Lykke til i morgen<3

    11. Jeg har tatt den men ikke for å gjøre deg redd men det gjør kikkerlig
      Vondt jeg fikk mange be virkninger det er dumt men jeg var på et moteshow på
      Senteret det store å bare lurer hvar du der?? Sikkert ikke en så kul person som
      Deg er vel aldrig på et sted som en taper
      Jeg har insta å jeg hvile gitt deg alt jeg har hvis du
      Vil følge meg heter @krinsipuzz takk for at du har
      Likt noen av bildene mine!! Bare lurer har du noen gang ringt meg
      For en eller anen person har sakt at det hvar deg å sa masse andre ting
      Kan si det på insta hade jennie Sofie du er kul!!!

    12. Hei:) jeg tok en annen sprøyte i dag det var den mot rødehunder,kusma osv…
      Den var VEEELDIG vond og jeg gråt og har fortsatt vondt i armen:(
      Men jeg ønsker deg lykke til med din!
      Jeg gruet meg VEEELDIG og nå har jeg en så god følelse av at jeg klarte og få det overstått !
      Går i sjette klasse:)

    13. Så fint du hadde det supert idag! 🙂 .Lykke til med sprøyta, du greier dette vet du 😉 Håper du ikke har smerter så lenge, håper det blir fort bra <3 .Jeg tror jeg har gjort noe galt eller noe, siden du svarer meg aldri lenger eller noen ting..tror jeg har gjort noe men vet ikke hva : bare snakk med meg om det på instagram ellernoe, blir litt såra : jeg tror jeg har gjort noe galt 🙁 Om jeg har så sier jeg "Unnskyld med hjerte" !! 🙂 .Håper du svarer, hsr veldig lyst til å hvite det : (: (skriver ikke dette fordi jeg vil du skal svare meg 24 timer i døgnet, men fordi jeg tror jeg har gjort noe galt..det er bare å snakke med meg) <3

    14. Det er ikke noe å grue seg til Jennie!
      Den gjør ikke vondt å ta den men det er bare litt ekkelt når du tar den.
      Og etterpå så er det bare litt ømt i armen og det kjiler litt og klør litt, men du blir kanskje litt svimmel etterpå 🙂

    15. Ååååå…..jeg har skikkelig sprøyte skrekk, men vi skal ta sprøyte den 25.September !😭 D kommet nokk til å gå bra Jennie, bare slapp av !

    16. Jeg tok nettopp sprøyte og jeg måtte hjem. Jeg fikk så vondt i hodet, kvalmen og armen holdt nesten på å spy. Men ikke gru deg for da får du mer vondt i magen❤❤❤😄Lykke til!!! Har troen på at dette går fint❤❤❤❤

    17. Eg og har tatt sprøyten. Eg hater sprøyter men eg tok den med en gang å blei ferdig me det! De gjorde ikke vondt bare en ubehagelig følelse i armen. Bare slapp av og ta det me ro så er du ferdig på 15sekunder😊 lykke til❤ storfan❤

    18. Hvis det er livmorhalskreft sprøyten har jeg tatt den, DEN GJORDE IKKE VONT!!!! Så lenge du ikke tenker på å få vont i hodet eller bivirkninger går det bra. Ingen på vårt trinn reagerte! Lykke til.
      Elsker bloggen din<3

    19. Hei<3 Lykke til<3 Nei vi skal heldig vis ikke ta den imorra,imorra skal vi ha aktivitets dag:)<3 Men vi skal ta den snart<3
      Klem<3

    20. Hei Jennie:) det er ting du må vite og det er at du ikke trenger og grue deg til sprøyte i det hele tatt. Det er ikke vondt hvis du slapper av i armen. Og hvis det er den livmorshalskreft sprøyte du snakker om så sitter den i armen i 7-10 sekunder. Du kan ha den inni armen i vare 5 sekunder også, men da gjør det litt mer vondt eller det kan svi fordi da må hun sette den i litt hardere var det helsesøster sa til oss i hvertfall. Men hvis du tenker på den lyse siden så er det “smerte” i bare 7 til 10 sekunder. Vi har ikke tatt den ennå, men vi skal ta den om tolv dager. Altså den 24.09.
      Men lykke til:)😉😉

    21. Hei jeg skal ta sprøyten neste uke,på tirsdag! Gruer meg litt selvom søstera mi ikke syns den var noe vond! Jeg har en jente i klassen som hater sprøyter, helsesøster tørr nesten ikke å ta sprøyte på henne. Hun hater det virkelig + vi har en annen jente som lyver hele tiden og prøver å skremme de andre med att de som var før dem fikk de siste tynne nålene så nå er der bare tykke igjen til oss og det var sykt vondt! Hun er så irriterende !!! Så jeg krysser fingrene for at det går bra og at jeg får vere før dem! Lykke til Jennie ❤ og kan du plis si hvor vondt det var slik at jeg er forberedt? Haha, vi er alltid litt bak dere vi for på leirskole uken etter dere og skal ta sprøyten uken etter dere
      -Ingrid

    22. Hei Jennie!❤❤❤
      Vi går ikke i 7.klasse , vi skal ta klassebildet imorgen.
      Jeg ville bare si dette : Håper det går bra med deg og at du ikke får
      Altfor vondt i armen din , LYKKE TIL

    23. Jeg har ikke tat den siden jeg ikke fikk lov siden den var så ny når jeg gik i 7 klasse❤👍 men kan jo ta den senere også da💋❤ love you❤💋

    24. Jeg skal ta sprøyten om 2 uker :s, gruer meg. Gjør det vondt????????????????? Går i 7 som deg, kult! <3

    25. Heei, hvor er buksa fra ? 🙂
      Drit fin og den kledde deg ! <3
      Når skal du lage innlegg med alle headerene ? 🙂
      Gleder meg til og se, alle <3

    26. hvor kjøper du alt det fine og kule tøyet??😃😃plizzzzz svar skal snart kjøpe høst tøy 😃😃😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg