Minner

Hei

I dag har jeg vært på håndballtrening og slappet av. Tenker ofte på alle de herlige vennene jeg fikk på leirskolen, savner fler av dem. Det er jo flere uker siden vi kom hjem fra leirskolen på Høvringen nå, men jeg har ennå ikke fått noen bilder i fra lærerene. De tok visst masse bilder i løpet av den uken og jeg gleder meg til å vise bildene til både familie og venner. Håper veldig at jeg får dem snart. Inntil da har jeg bare noen få ubrukelige bilder som jeg tok med engangskamera. Bildene er dessverre veldig utydelige. 

En annen ting er at jeg syns det kan være litt vanskelig å blogge av og til for det er saker og ting jeg ikke kan blogge om. Så når dere stiller meg spørsmål om hva som skjer i jenter fremover og om jeg kan ta bilder og filmer på settet, så vil alltid svaret være at jeg ikke har mulighet til å fortelle noe eller legge ut bilder i fra opptak/backstage. 

Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen. Har tenkt å slappe av og skype med noen venner resten av kvelden.  Nå er det heller ikke lenge til jeg skal ta sprøyte….BUHU:( Ja,ja

Har du trent en sport i dag???

Klem Jennie

 

79 kommentarer

Siste innlegg