En frydefull dag

Hei

I dag har jeg vært på Tusenfryd i sammen med familien. Mamma og pappa er heldigvis ganske glade i å ta karuseller de også. Vi var der i fra 11.30 til 17.45  og hadde stort sett bare fint vær, det kom noen få regndråper. Det er kjempekoselig å se hvordan lillebror koser seg når han utforsker nye karuseller, han kjørte flere attraksjoner. 

LILLEBROR OG MEG


Spinspider var uheldigvis ute av drift, men jeg fikk tatt alle de andre kule attraksjonene som Space Shot, Speed Monstar, Super Splash, Thunde Coaster og mye mer. Det tar ganske lang tid å lage video, så jeg skal begynne på det i morgen. Tok ikke noe særlig bilder, men la ut en video på Instagram da jeg var i parken. 

SUPER SPLASH

Er kjempesliten etter en lang dag i parken, nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden. Resten av uken er det bare meldt SOOOOOOOOL, så regner med noen turer på stranda

Hvilken fornøyelsespark er din favoritt???

Klem Jennie

#tusenfryd

36 kommentarer
    1. Jeg liker deg veldig godt! jeg skulle ønske vi var venner, for du virker så snill!!:-)
      Elsker bloggen din
      Vennlig hilsen JENNIE fan, Mia:-D

    2. Har ingen favoritt. Har bare vært i Kristiansand, dyreparken og Mikkelparken..🏦🎢. Men jeg kunne tenkt meg en tur til Tusenfryd en gang🎡🎠🌉⛲
      Love you and youtube blog👍
      Kan du lage ett innlegg som heter instagram og legge ut noen bilder derfra?

    3. Åh, så utrolig koselig! Var også på Tusenfryd idag, og tok alle de samme berg-og-dal-banene.
      Forresten, jeg så deg i dag med vennene mine! Jeg gikk rett forbi deg, men jeg la ikke merke til det før min vennine sa det. Haha, hvis du så en jente med yinyang kjede, deathly hallows tanktop og en rød skjorte. Og som var for opptatt av at Thor’s Hammer så altfor episk ut. Så var det meg! (:

    4. Hei, Jennie<3
      Min fav.fornøyelses park er tusenfryd og så synes jeg det er ganske gøy i hunderfossen!:)
      Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker bloggen din sååååååååååå myyyyyye!!!!!!!!!!!!!:D
      Ser også på JENTER:) det er min fav.serie fordi det er sååååååååååå bra og spennende!!!!!!!!!!!!!<3
      Håper du skriver blogg LEEEEEEEENGE!!!!!!!!!!:)
      Du er veldig pen, kul og virker veldig snill!:)))
      Klem❤

    5. Jeg vil gjerne til tusenfryd. Men siden jeg ikke har vert der liker jeg mest tivoliet i københavn, disneyland (paris) og kongeparken <3

    6. Jeg liker best universal studios i USA, men elsker Kristiansand dyrepark også. Vi skal til Bø sommerland neste sommer tror jeg 🙂 gleder meg skikkelig ! Har du vært i Bø før ?
      Er en stor fan, du virker bare sååå snill skulle ønske jeg kjente deg❤
      Klem Frida ❤

    7. Min favoritt park er Liseberg<3 i Det er en karusell som er nesten lik Space Shot men Går 125 meter opp i lufta!! Drit heftig karusell prøv den!!! Men den går sakte opp og den slipper deg ned igjen

    8. Det så ut som om du hadde det veldig gøy i går:-)
      Jeg lurer på noe:
      Bruker du briller?
      Jeg bruker briller,jeg har Ray Ban .
      Åssen type briller har du,hvis du bruker det da?
      Bare lurer da.
      Klem<3

    9. Hei har aldri vært på Tusenfryd høres gøy ut::) er det gøy? Høres ut som du har hatt en morsom dag! Elsker bloggen din!

    10. Høres superkult ut!! Jeg liker de fleste fornøyelseparker som foreksempel tusenfryd!!❤❤Jeg reiser til syden til Onsdag neste uke ,kommer til å savne og lese bloggen din å innleggene dine om det ikke er nett der 🙁 ❤Men har heldigvis en uke igjen :p <3 Klem Aurora ❤

    11. Jeg elsker bloggen din leser den hver dag:)
      Håper du tar en titt innom min blogg annmarie00.blogg.no
      <3

    12. Ok❤tusen takk❤
      Du er virkelig en stor inspirasjon på så mange måter får meg Jennie
      Du virker som en glad, sprudlende, morsom og tullete jente❤
      Du er super flink til: å spille i Jenter, danse, turne, bake osv.. Kunne holdt på i flere timer
      Det ville vært gøy å møte deg en gang❤
      Og du trenger ikke å alltid være perfekt (jeg synes du er det) du er bare deg selv, og det er virkelig noe av det jeg liker så godt ved deg❤ du er et av mine forbilder og jeg ser på deg som en kjendis❤
      Jeg håper du ser dette og jeg vil bare si at jeg elsker deg og bloggen din!! Fortsett å vær den du er Jennie❤❤
      Heter @emiliembieber på instagram❤du må absolutt ikke followe meg men vil bare at du skal vite det❤❤ mange klemmer fra meg❤❤

    13. Jeg elsker bloggen din Jennie Sofie:) <3
      Håper du tar en titt påsyn blogg annmarie00.blogg.no
      <33

    14. Hei ❤
      Jeg var på Tusenfryd dagen før deg 🙂
      Hvor mange ganger tok du Speedmonster? 😀
      Speedmonster er forresten favoritten min på Tusenfryd ❤
      Jeg følger deg forresten på Instagram, der heter jeg trinek96 🙂

    15. Hei ❤
      Jeg har bodd et halvt år i Spania nå (Alfaz del fi) og der er det Europas største fornøyelsespark og der er Terra Mitica… Terra Mitica er min favoritt❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg