FLOTT TIRSDAG

Hei

I  dag skulle jeg og familien egentlig på Tusenfryd men vi bestemte oss for å ta det en annen dag fordi det ikke var så fint vær i dag. I stede dro vi til Jomjom i byen ( oldemor). Etter å ha vært på besøk dro vi til Majorstua. Der gikk vi i butikker og tittet, og jeg kjøpte meg et deksel fra Accessorize med cupcakes på, det lukter jordbær:D På en annen butikk kjøpte jeg meg en neon farget tubetopp som jeg kommer til å bruke masse i sommer. 

Vi dro også for første gang på Yougurt heaven. Det var super gøy. Smakene jeg tok var oreo, white choclate og strawberry. Jeg tok masse godt til topping.

Nam nam<3

1. Grab a cup  2.Swirl it up 3.Top it off:D

Det neste stedet jeg vil dra til er Bubble tea<3 

Har du vært på Bubble tea eller Yougurt heaven???

Klem Jennie

#newin #bubbletea #yoghurtheaven

73 kommentarer
    1. Så pene ting, den tubetoppen var skikkelig pen 🙂 Dekselet var sykt kult, veldig kult med lukt , da:) Såå kult, har og lyst å gå på yougert heaven og bubble tea, var det godt? Stor fan💛 Klem Frida☺

    2. jeg har vært på bubbletea nesten hver dag de siste måndente siden den er he i tønsberg. åååå det er så digg du burde prøve…

    3. Hei, Jennie! Nei, men har veldig lyst til det!:)
      Håper du koste deg, hvertfall!
      Hadde du det gøy der?;)
      Likte tubetoppen og dekselet ditt veldig godt:)
      Eeeeeeeeeeeeeeeeeelsker bloggen din!!
      Du er pen, kul og virker sjukt snill!!
      Ser på JENTER! Det er verdens beste serie! Min fav. Serie!;)
      Gleder meg til sesong 2!
      Kos deg to day, to morrow and FOREVER!
      Klem❤

    4. Ja, jeg fikk bubble tea i bursdag til fettern min i Oslo. Tror det var no mango smak eller noe sånt, jeg syntes ikke det var godt, men er jo kresen på mat og da:p Dekselet var skikkelig fint! <3

    5. Hei jeg å vill på yougurt heaven. Var det mye å velge av smaker og topping?? Hilsen lilla. Ps.du er veldig flink til å blogge

    6. Hvor er bubble tea?? Ellllllllssssskkkeerr bloggen din og jenter😊 elsker dekselet ditt super kult at det var lukt da og tubetoppen var veldig kul😊 hadde de den i andre farger også?

    7. hei hei hei hei hei hei hei jeg elsker bloggen din og jeg synes du er kul og jeg lurte på om du kunne legge ut en hus vidio
      klem VÅRIN OG THALIA 😛 😀

    8. Hei Jennie!! Har aldri vært der men har lyst til å prøve 🙂 Jeg bare lurte på hvor du kjøpte den tubetoppen ? Plisss svar! Klem

    9. Hei Jennie! Jeg heter Sunniva og er verdens største fan av deg!
      Du er pen, kul, morsom, flink skuespiller og virker som en fantastisk jente! Jeg følger deg på Instagram i leser bloggen din og alt! Jeg vet at dette er litt irriterende at folk spør om sånt, men er det virkelig så vanskelig og følge 1 eneste lille person på Instagram? Jeg er så stor fan at hvis det skjer løper jeg rundt og skriker!!!! Jeg mener ikke å masse, og unnskyld hvis jeg gjør det… Men kan du plis tenke på og følge @sunnipunnni på Instagram?
      Kjøpte forresten en tubetopp i dag jeg også!
      Håper du hadde det fint!
      Klem meg❤

    10. Hva er tubetopp?? Håper du svarer 🙂 Har blogg jeg og Juliettecuties.blogspot.no ikke så veldig mye innlegg men har tengt å få inn flere. Kanskje du vil ta en titt på den Jennie Sofie??

    11. Bubble tea er sinnsykt godt!!
      Drakk det i Kina, å de kulene er tapioka kuler smaker litt rart😂
      Takk for meg🙊

    12. Dra på mandag det må du nesten, for da skal jeg og har syykt lyst å møte deg! <3 Er en stor fan, og bor i bergen skal innom Oslo en tur så har så lyst å møte deg der <3 digger deg

    13. Kjempefine ting d kjøpte der jm❤
      Ja var jo på bubble tea i dag og skall på youghort hesten i morra😜 det blir spennende. Kjøpte faktisk en rosa tubetopp og hold på og kjøpe det samme dekselet.
      Ha en kjempefin sommerferie da bbi🍓
      Værdens beste j r du❤ ihvertfall utifra det jeg har dett,hørt,lest osv…

    14. Takk❤ elsker bloggen❤ du er super kul, snill, skriver bare hyggelige kommentarer og sikkert en super venn❤

    15. Hei eg har vart på bubble tea.
      Men eg har ikke vart på Yougurt heaven men eg håper eg går dit.
      Men ka står det på arbondet dit.

    16. Har den tube toppen i hvit<3 Men kan du ha en spørsmålsrunde snart? <3 jeg vil gjerne vite mer om deg 🙂

    17. Hei Jennie<3
      Har aldri vært på yoghurt heaven med har drikt bubble tea:-) hvis det er en egen butikk som heter. Bubble tea så har jeg ikke vært der men kjøpte bubble tea på en wok restaurant på et shoppingsenter.
      Etter min mening smakte den ikke noe særlig, de kulene kom opp i sugerøret og smakte grusomt! Hehe<3
      Kos deg videre i sommer:-)

    18. Ja jeg har vært på begge deler, vi har nettopp fått en liten “bare” der de selger deg. Og når jeg går ut av det sjøpesentret kommer jeg til msbubbletea JEG ELSKER MS BUBBLE TEA. DEG ER UTROLIG GODT!!’ Jeg pleier å ta mango med alle kulene som toppoing. Klem Karoline❤❤❤

    19. Jeg har smakt bubbel tea! Det smakte ikke godt!!!!! Jeg tok med jordbær og gjennomsiktige kuler som smakte helt BLÆH!!:( Dårlig kjøp for meg men det er min mening!:) hehe, sykt fin blogg!<3

    20. Tror du kjøpte tubetoppen på ginatricot jeg har hvertfall en som er helt lik bare i svart og jeg kjøpte den der

    21. Hei!<3
      Jeg lurte bare på en ting ~
      Når skal du til tusenfryd ? Siden jeg skal dit på torsdag hadde vært gøy å få møtt deg <3:)!
      Klem😘

    22. Hei!
      ville bare stikke innom for å ønske deg en fin dag videre og ikke minst en fin sommer !
      klem-myownfashion
      Du hadde forresten en utrolig fin blogg 🙂

    23. Jennie DU er best ELSKER bloggen din , du er kul , pen, virker veldig snill osv. skulle ønske jeg kjente deg <3 !

    24. Hvor får jeg kjøpt sånn tubetopp? Ønsket meg sånn lenge, var det bare den fargen i butikken du kjøpte i?

    25. Åååå !! Eg var på ein sån butik når eg var i USA på mall of America !! Det er sykt godt !! ❤❤❤
      Eg vil reisa der ein gong til ❤ det var ikkje den samme butikken men dei selgte da samma ❤👍

    26. Har utrolig lyst til å møte deg en gang<3 Du virker som en veldig morsom og strålende jente, som tørr å være seg selv;) Håper jeg vi kan treffes en gang, hadde betydd mye, har aldri vært på yougurth heaven eller bubble tea. Har veldig lyst til å dra dit en gang da:) Klem Tiril

    27. Hva heter du til etternavn? Prøver å finne adressen din!♥
      Elsker deg Jennie💖 Du må vel bære verdens meste perfekte jente 💋😘 Du er syykt pen💖💘

    28. Hei, Jennie<3 Hvilken butikk kjøpte du den tubetoppen på??:)
      Eeeeeeelsker bloggen din og deg!!!!!!!!!:)
      Vil bare at du skal vite at du er såååååååååååååå pen!!!!!;)❤❤❤

    29. Kjøpte to Bubble tea idag❤Den ene med jordbær te med pasjonsfrukt “bubbels”Og en jordbær milk💕Veeeeldig godt❤Var i Kristiansand👍 sandens kjøpesenter💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg