JUL I LILLEHAMMER!

 

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg er både glad og litt stressa for at det er helg allerede. Frem mot jul er det mye jobb og skole og jeg er redd for å ikke rekke alt. Skulle gjerne hatt noen dager til med skole kun for å bli ferdig med alt hihi, men slik er nå julen. På skolen blir det slik hvert år og det kan ikke forhindres. Alle lærerne skal sette en siste karakter og da blir en del prøver, innleveringer, presentasjoner og skriveøkter. Jeg prøver samtidig å nyte julen, fordi plutselig er den borte. Jeg tar meg derfor alltid til å åpne te-kalenderen min på kvelden og lager meg en kopp te før vi ser på julekalender på TV! Både Julekongen og Pakten! Sååååå koselig!

Det andre jeg vil si er at jeg er litt trist for at kvaliteten på videoen ikke er så bra. Jeg tenker å kjøpe meg et nytt vloggkamera så dere får en bedre opplevelse når dere ser på videoene mine og jeg får naturligvis mer motivasjon til å vlogg når det blir bra<3

 

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg