DU KAN VINNE DENNE LUEN

Hei

Luen har min tante laget. Den er helt maken til den hun lagde til meg 🙂 JA, det er en merkelapp på den, men det står jo også at den er SELFMADE. Når du kjøper garn osv for å lage luene selv så får du også kjøpt disse lappene. Hun selger ikke luene på nettet, dette er kun en hobby hun har. Om konkurransen blir veldig populær kan jeg jo spørre om hun kan lage en til 😀


Jeg skal nå forsøke å forklare dere konkurransen.

1. Kommentarer under dette innlegget kan vinne

2. Du kan også vinne ved å ha Instagram og delta i konkurransen der

3. Om du kommenterer her og også blir med på konkurransen på Instagram har du dobbel sjanse til å vinne.

DET JEG GJØR ER:

1. Jeg skriver Instagram på en lapp og Blogg på en annen lapp.

2. Når jeg skal kåre vinner får jeg lillesøster til å trekke en av lappene tilfeldig. Om det står Blogg på lappen er det en av kommentarene under dette innlegget som vinner. Om det står Instagram er det en i fra     Instagram som vinner.

3. Jeg bruker så Random.org til å finne en vinner av alle kommentarene/IG-innleggene.

Håper dere forstod. Til dere som vant armebånd og Rainbow Loom – premiene blir sendt på mandag 😀

SÅ FOR Å BLI MED, KOMMENTER MED DIN E-MAIL,  ELLER INSTAGRAM UNDER DETTE INNLEGGET 😀

FOR Å DOBLE DIN VINNERSJANSE SE MIN BRUKER PÅ INSTAGRAM @JENNIEFASHION, DEL BILDET JEG LEGGER UT MED MEG OG LUA OG TAGG DET MED @JENNIEFASHION OG #JENNIEFASHIONLUEKONK

Lykke til

Klem Jennie

1639 kommentarer

Siste innlegg