…WOW

Reklame | Biotherm

Hei folkens!

Jeg er i Pariiiiiiis, og for aller første gang! Jeg har gledet meg til denne dagen så lenge og endelig kom den! Jeg var så heldig og ble invitert av Biotherm til Frankrike i forbindelse med noen nye produkter de har lansert! Vi skal på shoot i morgen for disse produktene og jeg har på forhånd fått teste de ut! Gleder meg til å dele mine erfaringer med produktene❤️ Dagen har vært veldig hektisk, men ufattelig morsom. Vi hadde noen timer til å oppleve byen etter at vi hadde landet og vi brukte tiden utrolig godt spør du meg. Jeg har fått se så mye! Alt gikk veldig fort, så jeg må bare komme tilbake en gang og ta det litt mer med ro. Paris er nydelig og jeg gleder meg til å se på klipp når jeg kommer hjem og redigere vlogg! Etter bytitting dro vi ut på middag❤️ Nå må jeg hoppe i dusjen og få meg litt søvn før morgendagen! Skal selvfølgelig fortelle mer om turen senere! Natti!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg