• Gran Canaria, hsten 2015

JULAFTEN OVER FOR N

25.12.2015

Hei

Da er julaften over for denne gang. Jeg hadde en superfin kveld med familien min og jeg ble utrolig takknemlig for det jeg fikk men ble ogs utrolig glad av at de jeg ga en gave til likte gaven.

Dagen begynte ganske rolig og jeg stod opp ganske sent. Jeg planla st opp ganske tidlig for se p julemorgen med lillebror men det fungerte ikke helt. Da jeg stod opp pnet jeg julestmpa mi i sammen med ssknene mine. Der fant jeg verdens steste pysj med isbjrner p, pluss litt godteri. Nr alle hadde sttt opp og ordnet seg spiste vi frokost, og deretter gikk vi i kirken.

Dagen var ellers rolig og avslappende. Snn i 15.30 tiden begynte vi gjre oss i stand til julemiddag. Jeg rakk ta noen bilder med ssknene mine frjulemiddagen, og den smakte like godt som den alltid gjr. Vr familie spiser bare ribbe en gang i ret, nemlig julaften. Det er derfor masse godt glede seg til og vi blir heller ikke lei.

Deler noen f bilder i fra julaften

Noe jeg legger merke til i julen er at jeg har det mye morsommere med sstra mi. Julen er jo ikke bare en tid for gi og f men en tid til sette pris p det vil har. I gr fikk vi begge hver vr tegnebok og vi satt p kvelden og tegnet i sammen og koste oss.

Snikbilde tatt av familiemedlem

Fikk flere sprsml p Instagram om jeg kan dele det jeg fikk eller lage en video med " HVA JEG FIKK TIL JUL 2015". Dette er noe jeg egentlig ikke liker gjre s jeg skal nok ikke det. Syns ikke noe om vise det frem p den mten. Det vil alltid vre noen som har ftt mye mer og noen som har ftt mindre og mitt hovedfokus er faktisk ikke p gaver i julen. Kan si at jeg fikk flere nyttige ting jeg gleder meg til bruke. Blant annet hndballklister, badebomber og votter.

Hva syns du om julegavevideoer.

NSKET MEG

10.12.2015

Hei hei alle ste lesere

//Gave fra Makestyle

For dere som ikke s det p instagram i gr s har jeg blitt syk. Ble det p tirsdag og blir nok hjemme i fra skolen resten av uka. Jeg tror vi alle synes at det er kjipt vre forkjla med feber en gang i blant, men vi m jo bare komme oss igjennom det. Jeg hoster og harker og nesesprayen klarer jeg meg ikke uten, he he. Jeg fikk en frjulspakke i posten for noen dager siden av Makestyle med noen produkter jeg har nsket meg lenge. Disse to REVOLUTION palettene. Et med blusher og en med concealers.Dette er noe man kan nske seg til jul eller kanskje gi til en venn ettersom alt prisen er ganske grei. S til dere som nsket dere julegavetips, s er dette enda et tips i fra meg :)

Blush pallettet-Bestr av 8 superfine farger. Det er matte blusher i alle mulig farger der de mrkeste ogs kan brukes til contour. En av fargene er ogs som en highligher som kan brukes p kinnbenet, i yekroken, under bryna og p leppekanten. S det kalles kanskje et blushpallet med det betr ogs av contour og highlighter. For komme til produktettrykk HER.

Concealer pallettet er minst like bra, hittil har jeg allerede tatt i bruk 3-4 farger og brukt de p hver sin mte. Jeg gleder meg til eksprimentere videre med det, nr jeg blir kvitt denne forkjlelsen.

Det var noen andre produkter i pakken ogs, tenkte det kunne blitt gy vise dette i en video, men det gr ikke n. M bli frisk til neste uke, da har jeg flere dugnadsoppgaver med klassenog hndballen. Pluss, jeg m f fikset noen julegaver.

God bedring til alle dere som ikke er i form.

Er du ferdig med julegavehandelen?

HELT FANTASTISK

02.10.2015

//Annonselink

Som dere sikkert vet er jeg n hjemme fra Gran Canaria. Jeg har ikke blogget hver dag men det er fordi jeg ikke har hatt s mye tid. Jeg var faktisk med p Yoga 3 ganger i lpet av oppholdet, jeg er glad jeg fikk prve det ut for jeg syns det var veldig gy og bra trening. Hotellet hadde eget treningsstudio og treningssal hvor de kjrte flere typer trening, og det var veldig populrt. Vi meldte oss p et par dager i forveien for sikre oss plass, ogdet var en fin mte starte dagen p med morgen Yoga.

Selvom jeg ikke blogget hver dag har hvert fall delt flere bilder p IG, men det er jo mange av dere som ikke har det. Derfor tenkte jeg dele noen bilder her som jeg tok en av de siste kveldene. Den kvelden hadde jeg p et antrekk jeg syns er utrolig fint. Mtte derfor ta bilde. I tillegg var det en fantastisk solnedgang jeg ogs tok bilder av. Noe jeg ogs bare m dele med dere. Utrolig fin plass og flere har spurt om jeg anbefaler stedet og ja, det gjr jeg. Trykk //HER for lese mer om hotellet og se flere bilder om du nsker det.

Topp 5 med hotell/reiseml

• Utsiktenog anlegget med palmer, stemning
    • Beliggenheten med kort spasertur til fine strender
    • Bassengene
    • Diverse spill, som biljard, bordtennig, airhockey mm
    • Gratis nett

Her er noen sm kollasjer med bildene jeg har lagt ut p IG under oppholdet p Gran Canaria- De bildene over er ogs lagt ut p IG men syntes de burde st for seg selv. Fargene var s fine!

Vil du se flere bilder fra mitt opphold s kommenter gjerne under<3
    Kan lage et "bilder dere ikke fikk se" innlegg ;)

STRANDLIVET

29.09.2015

Hei

Som jeg skrev i grsdagens innlegg tenkte jeg dele flere bilder med dere fra stranddagen vr i gr. Nr jeg ser gjennom bilder som er tatt er det faktisk vanskelig dele noen p bloggen, fordi mamma og pappa er veldig strenge med tanke p hvordan type bilder jeg fr legge ut. Det er jeg jo ogs veldig glad for og forstr veldig godt. . Selv har jeg heller ikke lyst til dele masse bikini bilder.

Det er jo slik at det er veldig varmt her og vi bader stort sett hele tiden, og da har jeg jo bare bikini p. Men jeg klarte lage et lite bilderas til dere og skal forske vre enda flinkere i dag som er siste hele dagen vr her. I morgen reiser vi hjem.

Utrolig deilig vann!

UTE MED TRBT MED SKLIE

BEACH DAY

28.09.2015

Hei

I gr tilbrakte vi hele dagen ved bassenget. Utrolig deilig, men i dag hadde vi derfor heller lyst til dra p stranda. Vi vknet til skyfri himmel somvi ikke har gjort de andre dagene her. Vi var ikke lenge ved bassenget fr vi valgte dra av sted p stranda. Der bada vi, kasta ball, spilte volleyball og dro ut med bt. Vi leide en liten trbt med sklie som vi tok med litt lenger ut. S var det bare hoppe og skli. Veldig nedkjlende p en s varm dag.

VI VALGTE AMFI STRANDA I NRHETEN AV HOTELLET

I morgen er siste hele dagen vi har her p Gran Canaria og jeg nyter tiden fult ut. I kveld fr jeg ikke tid til dele flere bilder, nettet samarbeider ikke helt akkurat n.
    Skal ha et innlegg med flere bilder klart her p bloggen i morgen tidlig, om dere nsker det.

Skal jeg legge ut flere bilder fra dagen i dag?

GY I BASSENGET

26.09.2015

//Annonselink til Ving

Etter at grsdagen for det meste var overskyet og det til og med begynte regne litt var det helt fantastisk f en skikkelig solrik dag ved bassenget. I gr var jo jeg og familien beskte Lila der hun ferierte med sin familie og i dag kom de og beskte oss litt her hvor vi ferierer. Det var kjempekoselig med enda en venninnedag, og dumt at vi ikke fr flere dager i sammen her p Gran Canaria. Jeg syns det var veldig gy at vi faktisk tilfeldigvis fant ut at vi skulle vre her p ya samtidig og at det i tillegg var s nrme hverandre, vi fikk badet masse i sammen og hatt det veldig gy.

I dag var vi enda mer ved bassenget siden vret var s fantastisk. Mtte ta flere is pauser ( bare 2 egentlig) og for smre seg meg solkrem. I dag har nok vrt den beste dagen hvis jeg fjerner at jeg knuste solbrillene mine. ( SNUFS SNUFS)

N gjr familien seg klar for dra inn til Puerto Rico, s kanskje jeg finner et nytt par der. Vi skal ogs kose oss ute og spise p restaurant.

KJEMPEFINE BASSENG HER P SUNWING

Trykk //HER om du vil se nrmere p hotellet hvor jeg er n.

Tusen takk for mange tips om hva vi br gjre i mens vi er her p Gran Canaria.

Har du hstferie n?

Gran Canaria, hsten 2015

I dag er jeg sikker p at det blir en....

25.09.2015

.....superfin dag.

I gr kveld bestemte familien seg impulsivt for g strandveien til Anfi del Mar som ligger 20 minutters gangeunna om du gr(med lillebror som er litt treg) i fra hotellet vrt. Det var en veldig fin spasertur og fikk meg til glede meg enda mer til i morgen da vil skal til stranden p Anfi for bade p den utrolig fine stranda der borte. Det var spesielt fint p vei tilbake da vi s alle lysene fra resturantene, hotellene og butikkene.

Vi skal dra n rett etter frokost til hotellet hvor en venninne av meg og familien hennes ferierer p og bade og kose oss i sammen med dem. Frst p hotellet de bor p for s dra p stranden og bade ogs. Vi s i gr kveld at de leier ut trbter med sklie og det skal vi forske f leid oss. Jeg husker vi gjorde det i Kypros for noen r siden. Det var utrolig gy.Men n skal jeg f smurt meg med solkrem og komme meg ut i sola.

nsker dere en finfin dag alle sammen

I bassenget

Amfi del Mar i gr p kvelden. Gleder meg masse til se det p dagen!

Har du vrt p Gran Canaria fr? Gi meg gjerne tips om hva jeg br oppleve i mens jeg er her.