LITEN Q&A<3

Hei folkens!

Jeg ba dere stille meg spørsmål på instagram som jeg kunne svare på her på bloggen. Jeg plukket ut noen og håper dere får svar på noe dere lurer på<3

 

1. Har du noen tips til hvordan man kan bli komfortabel med sin egen kropp?

Jeg tror man på et tidspunkt må godta at dette er kroppen min og slik ser den ut. Det verste er at vi sammenligner oss med så mange hele tiden, og det er noe jeg virkelig har jobbet mot de siste årene. Det å gå rundt og være misfornøyd med kroppen sin kommer ikke til å endre noe. Jeg gjør enkelte ting for at jeg skal være fornøyd, og jeg tror alle må finne det som bygger selvtilliten til en selv. Jeg har lært å elske de tingene jeg liker ved kroppen min, men også verdsette og elske det som gjør meg annerledes.

2. Hvor lenge har du og Thomas vært sammen?

Vi har vært sammen i nøyaktig…573 dager. Det tilsvarer ca 1,5 år<3<3<3<3

3. Ananas på pizza?

SEFF!

4. Når kommer Mukbang videoen? 

Den ligger ute på youtubekanalen min! Jeg legger den til under. Lager gjerne en til i fremtiden, men vet ikke når det blir. Har et par andre videoer som skal ut i nærmeste fremtid. 

 

5. Hvor er sminkespeilet ditt fra?

Det er fra Ikea! Jeg har hatt det noen år nå og jeg elsker det virkelig!

 

6. Får du ukepenger? I så fall, må du jobbe for de?

Nei, jeg får ikke ukepenger. Jeg har jo allerede en jobb som tar opp en del tid, men det er jo en jobb jeg virkelig trives med. Jeg driver jo egen youtubekanal, instagram, blogg og jeg takker jo ja til flere oppdrag. F.eks Disney og kleskolleksjon osv. 

7. Planlegger du å flytte ut når du blir 18?

NEEEEI! Jeg blir faktisk 18 om under to måneder, og jeg er langt i fra klar til å flytte ut.  Det er mye jeg vil finne ut av først, hvilke retninger jeg vil ta etter videregående ol. Det er derfor veldig godt og trygt å bli hjemme en stund til. 

8. Hvordan vil du beskrive stil din?

Åhhh…det er skikkelig vanskelig faktisk. Vil si jeg er en god mix av alt. Jeg elsker å pynte meg i bluser, smykker og høye sko, mens hverdagen er mer fylt med en litt mer avslappet street look. Det går i mye oversized sweaters, boyfriend jeans og sneakes. 

9. Hva tenker du å gjøre etter videregående?

Det er jeg fortsatt litt usikker på. Jeg kommer helt sikkert til å studere på et aller annet tidspunkt etter videregående, men spørsmålet er om jeg først skal ta meg et friår og bare jobbe. I don´t know<3

10. Hvor høy er du?

Jeg målet meg faktisk på sykehuset på mandag og da var jeg akkurat 165cm. Akkurat som jeg trodde hihi;)

11. Liker du julebrus, i så fall hvilken farge?

Jeg eeeeeeelsker julebrus! Den brune er favoritten!

Processed with VSCO with a5 preset

12. Hvor gammel er du?

Jeg er 17 år gammel. (blir 18 om under to måneder!)

13. Favorittparfyme?

Jeg liker veldig godt Gucci Bloom og Tease fra Victoria Secret. 

14. Hvor mange hull har du i øra?

Jeg har totalt 8 hull i øra. 4 på hver side:-)

Klem Jennie

 

 

 

 

1 kommentar
    1. heii<33
      hvor er øreringene dine fra? de som henger i øreflippen<3 Har veldig lyst på noen enkle tynne øreringer selv, men finner ingen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg