DET FLERE HAR LURT PÅ…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har hatt en veldig avslappende og deilig helg. Thomas kom jo på besøk på fredag, så det var også superkoselig. Jeg tror mange ikke har fått med seg hva som skjedde rett etter sommerferien, og flere har spekulert i om Thomas og jeg har gjort det slutt. De har ikke sett han så mye på instagrammen min og det er tegn på bekymring hihi!

Thomas og jeg er fremdeles sammen og vi har aldri hatt det bedre. For hver dag som går, blir jeg mer og mer sikker på at dette er gutten i mitt liv. Det stemmer at jeg har lagt ut mindre bilder av han, men det er rett og slett fordi jeg ikke ser han så ofte lenger. Før sommerferien fikk Thomas vite at han hadde kommet inn på en skole han hadde søkt på i Lillehammer! Det var utrolig stas og det tok ikke lang tid før man møtte begynne å søke på leiligheter og lignende. Jeg var med på noen turer opp til Lillehammer før han flyttet og jeg fikk være med på å gjøre leiligheten hans hjemmekoselig og fin! Jeg elsker virkelig leiligheten hans! 

Han flyttet rett etter at jeg begynte på skolen og siden det har han levd livet oppe i Lillehammer og jeg her nede på Nesodden. Det går derfor en liten stund mellom hver gang vi sees, men det går så fint. Mamma og pappa, som bodde i to forskjellige land da de var sammen, sier at det bare er sunt å kjenne på det å savne hverandre. Jeg besøkte han derfor i høstferien min og vi hadde noen helt fantastiske dager i sammen! Han måtte til Oslo for å jobbe denne helgen og han var så snill og tok seg tid til å komme ut hit til meg<3 Jeg får se han igjen neste helg også<3

Så da har jeg fått oppklart det. I dag har vi faktisk vært sammen i 1,5 år. Det er helt sykt å tenkte på alt vi har fått gjort i sammen på den tiden. Det føles som om jeg har kjent han hele livet hihi! 

ER VI IKKE SØTE HAHA!

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Hei jennie!
      Jeg er en ny leser på bloggen din så har ikke fått med meg alt så jeg bare lurte på hvor gammel Thomas var?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg