UNGDOM AKKURAT SOM DEG OG MEG

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! I går var jeg på lanseringsfesten til Marlon sin helt nye serie “Marlon´s Journey”.Det er en serie der Marlon reiser rundt om i verden og besøker flyktinger på sin egen alder. Ungdom akkurat som deg og meg. Serien har et fantastisk budskap og er utrolig ekte og sterk. Jeg skal definitivt følge med og det burde du også. Det er en instagramserie i samarbeid med flykningerhjelpen, så den finnes på dere IG-profil : @nrc_flyktningehjelpen. Vi fikk se første episode, det ble snakket litt, hold litt taler og så var det mingling. Alt i alt en veldig koselig kveld!

Et par shots fra kvelden. Jeg delte også en del på instastory, så du kan gå inn der og se om du vil. Det er ikke borte helt ennå:-)

Har du sett litt av serien?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg