TAR DEG IMOT MED ÅPNE ARMER!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har kost meg i det deilige været vi har.  Nå er det faktisk høst og jeg kjenner at jeg gleder meg til at vi får skikkelig HØST! Jeg har savnet å gå i deilige gensere, skjerf og stilige jakker. Jeg gleder meg til de vakre høstfargene sprer seg omkring oss og jeg ser frem til koselig innekvelder med en kopp te i hånda. Jeg vil gå turer på fjellet og i skogen<3 Jeg håper på et par reiser. Jeg skulle gjerne dratt til Kragerø en tur. Lillehammer frister veldig. Jeg vet allerede om en tur til Hamburg i November med tyskklassen min. Gleder meg helt sinnsykt. Nå nyter jeg siste dagene med skikkelig varme, men jeg står klar til å ta høsten imot med åpne armer hihi!  Her er noen “Inspo” bilder jeg tok i dag haha! 

Topp fra Gina. Kjøpte den i går<3

Hva liker du med høsten?

Klem Jennie

10 kommentarer

Siste innlegg