LITEN UPDATE<3

 Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag!  Jeg har brukt tiden fra jeg kom hjem på å rydde på rommet mitt og filme. Vi får nemlig besøk til helgen av hele Østerrike-gjengen. Oma, Opa, tante og onkel. Lillesøster konfirmeres om under to uker og de kommer derfor opp litt før og bor hos oss frem til festen. Mitt rom må jeg gi bort for denne perioden, så det er derfor det ryddes og filmes nå før de kommer. I morgen skal jeg kanskje filme en video til <3

Nå sitter jeg i sofaen og skriver. Jeg holdt faktisk på med å filme og rydde siden klokken 15.30. Har lagd meg en kopp kaffe og tenker å se en episoden eller to av friends. Gleder meg!

Jeg har fått utrolig mange spørsmål om hvor gullringene i øret mine er fra. Jeg kjøpte de i en liten smykkebutikk på Kreta. Jeg tror det vil bli litt vanskelig for dere å få tak i de, men slike ringer selges overalt for tia haha!

My four moods haha!

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg