HVOR ER DET FRA?

Reklame |

Hei folkens!

Det er på tide med et nytt ” Hvor er det fra” innlegg! Jeg har egentlig ikke delt så mange nye plagg/antrekk, men dere bombarderer meg med spørsmål på DM så jeg måtte gjøre det nå<3 Innlegget er tagget med annonse fordi to av plaggene har jeg tidligere fått igjennom et samarbeid. Just following the rules hihi!

1. Det mest etterspurte plagget mitt for tiden er dette skjørtet med knapper hele veien. Jeg brukte det masse i sommer og delte flere bilder i det. Skjørtet er fra TOPSHOP og jeg kjøpte det for noen år siden. Tror dessverre ikke det finnes lenger, men det er bare å sjekke. 

2. Gullbelte øverst til høyre har også et par spurt om, og det kjøpte jeg i en liten butikk på Kreta. Aner ikke hva den heter. 

3.  Mange har spurt etter denne gensere etter helgen. Den er fra Na-kd og jeg bestilte den for et års tid siden. Tror de har den og i forskjellige farger. 

4. Det er kanskje litt vanskelig å se, men flere har spurt etter den rosa scrunchy strikken fra flere av storyene mine på instagram i helgen. Den fant jeg bare i en boks på rommet i forrige uke og det står ikke hvor den er fra. Tenker det er greit å si at jeg ikke vet, så folk slutter å spørre hihi<3

5. Denne buksa er fra River Island og jeg kjøpte den i London for 1,5 år siden. Den var ikke så ripped da jeg kjøpte den. Tviler på at de har den i butikk, men det finnes jo ripped jeans overalt:-)

6. Last up har vi denne korte, olajakka fra Junkyard sitt egen merke, Junkyard XX-XY.

Klem Jennie

 

1 kommentar
    1. Hva bruker du for p redigere bildene dine??? Kan du evt lage en video på det?💓 og hvordan får du sånn rammer ig prikker liksom

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg