LILLEHAMMER I LOVE U

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg dro opp til Lillehammer med Thomas i går og vi har kost oss gløgg hittil! Gårsdagen kom vi opp på ettermiddag/kvelden, så vi gikk litt i byen og tittet litt før vi dro på butikken og handlet inn middag! Dere som følger meg på Instagram fikk med dere at vi lagde wok og resten av kvelden koste oss med friends. Jeg har prøvd å være litt mer aktiv på instastory og jeg håper at dere liker det!

I dag startet dagen med en deilig frokost, før vi igjen dro ut og utforsker litt Vi satte oss ned på en superkoselig café som vi også besøkte sist vi var her. Elsker virkelig Lillehammer. Superhyggelig og koselig by!

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Har dere flyttet i egen leilighet til Lillehammer? Skjønner ingenting, ettersom du har lagt ut noe om det på instastoryen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg