BILDENE DERE ALDRI FIKK SE

Hei!

På dager som dette titter jeg igjennom kamerarullen på mobilen min og mimrer tilbake til Kreta og varme solskinnsdager. Ferien var fylt med sol, glede, opplevelser og da ble det også en del bilder på instagram! Jeg elsket å oppdatere fordi bildene ble så fargerike og fine og det gjorde feed min mer sommerlig. Jeg tok tusenvis av bilder på turen og jeg skal være ærlig å si at ikke alle ble like bra. Jeg har funnet frem noen “faila” og lagt det ved siden av det jeg postet. Håper dere liker det haha!

Tuller ikke når jeg sier at jeg blunker på 60% av alle bildene mine fra i sommer haha!

Litt lyst kanskje…?

Sliten?

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg