HVOR HAR DU KJØPT DET???

Hei folkens!
I det siste har så og si 80% av kommentarfeltet mitt på instagram, bestått av spørsmålet ” Hvor er det fra?”. Jeg får daglig spørsmål om hvor jeg kjøper klærne mine, hvor plagg er fra og om jeg kan tagget merke/butikk i alle bildene mine. Jeg har nok sagt det før, men forstår hvis ikke alle har fått det med seg. Jeg ønsker ikke å tagge hvert eneste plagg i hvert eneste bilde jeg legger ut. Jeg ønsker ikke å være en åpen “reklamekatalog”. Jeg svarer gjerne litt i kommentar om noen lurer, men ikke alle gidder å sjekke der. 

Jeg har derfor begynt å lage disse innleggene, hvor jeg finner de mest etterspurte plaggene på instagrammen min og deler her. På den måten slipper jeg å tagge hvert bilde og jeg slipper å svare på ALLE kommentarene under bildene mine med det samme spørsmålet. Her er noen tidligere innlegg hvor jeg svarer på hvor ting er fra: HER og HER

 

1. Denne grønne singleten er svært etterspurt. Husker ikke når jeg kjøpte den, men den er i hvert fall fra Brandy Melville<3

2. Et annet veldig etterspurt plagg er denne jumpsuiten fra Hollister. Den kjøpte jeg i fjor sommer. 

3. Mønstret, turkis bikini også fra Hollister. Kjøpt i fjor. 

4. Rød og hvit, stripete kjole fra Zara<3

5. Blomstrete, rødt skjørt fra Gina Tricot 🙂

6. Blondetopp fra BikBok. 

7. Jumpsuite fra H&M

8. Badedrakt fra Urban<3

 

Håper du fikk svar på det du lurte på! Flere innlegg som dette vil komme<3

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Er det ikke bare å tagge butikkene på klesplaggene så du slipper å svare på bloggen eller i kommentarfeltet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg