I MORGEN SKJER DET!!!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg kan endelig meddele noe jeg har gått og holdt hemmelig en liten stund nå. Nemlig at jeg skal spille kjendiskampen på Norway Cup i morgen! Whaaaaat!?!? Jeg føler meg jo ikke som en kjendis, men kan vel si meg enig i at jeg er en offentligperson som noen vet hvem er haha❤ Jeg håper på å se så mange som mulig der når kampen spilles klokken 12.00 på Ekebergsletta! Jeg gleder meg veldig, men er også veldig nervøs. Flere som spiller er proffe idrettsutøvere, flere spiller fotball på fritiden og alle er høyere enn meg. Da jeg var liten spilte jeg fotball med gutta og jeg stod alltid i forsvar. Ettersom at jeg spilte med guttene, skjønte jeg fort at jeg ikke kunne være pysete. Jeg vil si at jeg er ganske tøff og innstillingen min er i hvert fall at ingen skal komme forbi meg, så får vi se hvordan det går haha!

Klem Jennie

4 kommentarer

Siste innlegg