Festival!!!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! I går kjørte Thomas og jeg fra Oslo til Sørlandet for å dra på Festival!!! Turen tok litt over 4 timer, men var egentlig ganske behagelig. Vi tilbrakte kvelden i går på festivalen og det var supermorsomt! Jeg møtte mange hyggelig venner av Thomas og vi koste oss med show og danse battle på kvelden❤ Vi har vært her hele dagen i dag også og vi har spilt flere spill. Alt fra spikeball og bordtennis til kort! Jeg har delt masse på storyen min på Instagram, så sjekk den ut

Vi koser oss i hvert fall masse i den norske sommervarmen!

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg