Mine sommerdager med gjengen

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt noen fine sommerdager så langt. Jeg nyter sola med venner, familie og min fine kjæresten og hans familie. Alle de som betyr noe for meg. Vi elsker konkurranser og spill, så det er det mye av for tiden. Alt fra kubb og dart til frisbeegolf og spikeball! Elsker deg! Oppi alt dette er det også tid til å slappe av, noe jeg kjenner er skikkelig deilig etter første året på videregående med mange nye inntrykk og mye arbeid. Jeg har morsomme planer for den kommende uka før jeg reiser av gårde med familien til varmere strøk! Gleder meg!

Hva har du gjort så langt i ferien?

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg