KJEDER DU DEG?

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en superduper dag! Sommeren er fult i gang og jeg nyter hvert eneste sekund av den. Det er mange uker igjen, men vet at tiden kommer til å gå fort når jeg har det moro. Derfor prøver jeg alltid å ha noe å gjøre, det trenger ikke være noe spesielt. Her er mine tips om du kjeder deg i sommer og ønsker å finne på noe!

1. Inviter over noen venner og ha en skikkelig “summer night”!  Sett dere ute med maaange puter og tepper. Kjøp inn litt godsaker, vannmelon og lag noen fancy sommerdrinker. Et godt tips er tropisk juice og farris. Deretter kan du pynte med fruktskiver på siden. 

2. Dra på standa og baaaaad<3

3. Legg deg ut i sola (husk solkrem) og sett på en bodcastdu kan høre på imens! Jeg hører nesten aldri på musikk lenger når jeg soler meg, er på bussen, båten. Jeg setter på en podcast. Podcast har blitt utrolig populært i det siste og det er myyye å velge fra. Får nesten lyst til å lage en podcast selv. Burde jeg?

4. Sleng deg ut med tegnebok og tusjer. Det gjorde jeg i dag og det var veldig avslappende.

Har dere noen bra tips til hva man kan finne på i sommer?

Klem Jennie

 

 

 

6 kommentarer
    1. Åååå ja du burde virkelig begynne med podkast. Jeg ser på mange podkaster og syntes det er kjempe spennende og morsomt. Og mener du virkelig bør begynne med det fordi da kan vi høre deg prate og på en måte føle at vi sitter og prater med deg❤️ Hilsen jente 17

    2. Heisann Jennie!
      Setter pris på om du tar en titt på meldingen på DM på Instagram fra oss i @Uttrykk!:)
      – Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg