HAR DU FULGT MED?!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super helg! Det har i hvert fall jeg! Har du fulgt med på instastoryen min? Jeg har i hvert fall delt masse fra helgen der,  og de som følger meg på instagram har sikkert fått med seg litt. Fredag dro jeg som sagt inn til byen for å være med Thomas og familien hans. Lørdag bada vi med flere venner på Sørenga og koste oss masse. Etter noen timer med sol og badings, pakket vi sakene våre og dro over på en av øyene i Oslofjorden. Øya heter Nakholmen og jeg har aldri vært der. Veldig koselig og idyllisk sted! Der sov vi over til i dag! På kvelden i går spilte vi masse spikeball, kortspill og buzz! Det ble burger til middag og gele til dessert. Syk godt! I dag våkna vi til deilig vær, og spiste frokost ute før Thomas og jeg dro innover til Oslo igjen. Jeg turet så hjemover og har bare slappet av med familie til nå<3

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Håper på enda flere helger som dette til sommeren! Ikke lenge igjen nå!

Hvor mange dager er det igjen til du har sommerferie?

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Jeg synes at bloggen din er fin❤️Inspirerende🔆Og beroligende 🦄 Du gir oss masse fine tips🔆Å du oppmuntrer oss til å ha det gøy og leve livet 🍦🌸gleder meg ti nye innlegg og nye brae tips . PS. Et åra tips til hva man kan gjøre i sommerferien🌞er å lese din supre blogg ❤️🔆
      Klem fra Ingrid V ❤️❤️😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg