HVOR ER DEN FRA?

Hei!

På tide med et nytt “Hvor er det fra” innlegg! Jeg liker faktisk å lage disse innleggene veldig godt, og det har kanskje noe med at jeg sparer massevis av tid. I stedet for å svare hver enkelt på instagram, kan jeg svare alle HER! Dere får si i fra om dere vil at jeg skal fortsette med disse innleggene eller ikke;-) Dette er de siste tingene jeg har fått maaaaaaaaasse spørsmål om!

1. HVOR ER KOPPEN FRAA?

Koppen på bildet er fra Starbucks! Det finnes mange slike kopper, bare uten det lille merket! Så og si overalt<3

2. HVOR ER SHORTSEN FRA?

Shortsen er fra Dr.Denim! Det er helt klart favoritten!

3. HVOR ER T-SKJORTA FRA?

Jeg har fått spørsmål om denne før, men varer igjen! Den er fra Holzweiler, men er ikke ute i butikk ennå! Den vil komme etter hvert<3

4. HVOR ER SKJØRTET FRA?

Skjørtet mitt er fra Samsøe & Samsøe:-)

5. HVOR ER GENSEREN FRA?

Hihi denne genseren vet jeg ikke hvor er fra. Den er enten pappa sin eller bestefar sin gamle genser. Tror da heller ikke at dere finner den i butikken heller haha!

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg