HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har kost meg masse med venner i dag og vi har spilt volleyball og spikeball. Nå er jeg supersliten, men på en god måte. Sola tar knekken på en haha!

I går hadde jo Thomas og jeg meetup med Daniel Wellington. Det var et veldig koselig meetup, med tanke på at ikke såååå mange kom og vi dermed fikk tid til å snakke lenge med hver og en. Jeg forstår godt at flere ikke kom, fordi det var utrolig varmt ute og de fleste vil tilbringe en slik dag i sola og ikke i byen der det steiker haha! Vi snakket, hadde konkurranser og spise deilig cupcakes! Det kommer nok flere bilder på bloggen senere fra eventet, som ble tatt av en fotograf som var der. Her er noen bilder jeg knipset med mobilen. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Etter eventet tuslet Thomas og jeg rundt i byen før vi spiste litt, slappet av og dro ut igjen for å spille spikeball og kortspill! For en morsom helg, men fysøren nå gleder jeg meg til å sove i kveld. 

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Det meetupet var så koselig !! Var så Nice og parate med deg og Thomas !!. Håper det ikke blir lenge til neste gang. Ha en fin dag jennie😜❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg