SOMMER OG LIVESTREAM!!!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Min har vært knall så langt, selvom jeg hadde coopertesten på skolen i dag i denne sjuke varmen! Ellers har jeg utnyttet hvert eneste friminutt på skolen og satt meg ute! Det må bare nytes! Etter skolen kom Thomas til meg og vi har kost oss masse så langt med is og en liten dukkert på stranda! Nå har pappa slengt maten på grillen og det er straks klart for mat! Thomas og jeg skal også kjøre en liten live i dag klokken 21.00 på brukeren min, så husk å vær der:-) @Jenniefashion på instagram!

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Hei, jeg lurer på hvor langt du og kjæresten din bor fra hverandre? Ser ut som dere er sammen hver dag❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg