EKSAMEN? + SOMMERLÅTER!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har hatt det supert og kost meg masse i sola både på skolen og hjemme. I tillegg kom jeg ikke opp i skriftlig eksamen, noe som er sykt digg. Da er det fremdeles en mulighet for at jeg kommer opp i muntlig, men det er ganske lenge til. Jeg gidder derfor ikke stresse med det nå. Nå skal disse sommerdagene nytes! Jeg har mine favorittlåter som jeg setter på repeat! Noen av dem er ganske nye, mens andre er fra i fjor eller tidligere år fordi de bringer tilbake så utrolig mange gode minner. 

HER ER DE:

One More Time – Benjamin Ingrosso

Do You Think About Me – Benjamin Ingrosso

What Do I Do – SJUR

Hot2Touch – Felix Jaehn, Hight, Alex Aiono

One Kiss (With Dua Lipa) – Calvin Harris

Over & Under – Party Pupils

Har du noen sangtips?

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg