BARE 40 DAGER!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har kost meg masse i sola med Thomas i dag! Vi har sittet ute på terrassen og spist frokost, gått tur og spilt spill. En skikkelig deilig og avslappende søndag med andre ord. Ekstra digg at det ikke er såååå mye som skjer på skolen for tiden heller. Vi har et par prosjekter og slikt, men ellers går det veldig fint! Jeg er ferdig med alle terminprøver, men eksamen gjenstår. Jeg krysser fingrene for at jeg ikke kommer opp, men det er ikke noen vits å stresse med det før jeg vet. Det er faktisk bare 40 dager til sommerferie! Helt sykt hvor fort tiden har gått.

 

Det at sommeren nærmer seg, kommer sakte men sikkert frem i feeden min på Instagram. Alt blir litt mer fargerikt og det elsker deg! Jeg kommer nok til å dele masse bilder i sommer, så husk å følg meg der om du ikke allerede gjør det💛

 

@jenniefashion

 

Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre!

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg