WOOOOOW

 

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en superduper dag! Jeg har ikke gjort så mye annet enn å være på skolen, øvd til prøve og redigert litt video. Jeg gleder meg spesielt til denne uka er over fordi da er jeg ferdig med norsk skriveøkt og mattetentamen. Ellers er det ganske chill på skolen atm. 

I går etter å ha vært hos Tuva koste jeg meg som sagt hjemme i sola med familien. Jeg lekte masse med Mathias og vi hadde det veldig morsomt. Vi spilte brettspill, hoppet på trampolina og vi spilte et nytt spill mamma bestilte for litt siden. Jeg har spilt det før med en gjeng venner og det er skikkelig morsomt! Det heter spikeball og jeg anbefaler det virkelig. 

Utover mot kvelden dro jeg inn til Oslo for å møte Thomas og familien hans. Vi hadde en liten feiring av moren hans som nettopp hadde bursdag! Hipp Hurra! Vi spise på restauranten Thomas og jeg var på forrige helg fordi de virkelig har god mat der og det var en helt nydelig solnedgang i går. Etter en deilig middag tok Thomas og jeg turen tilbake til Nesodden og der ble han til i dag tidlig før han måtte innover til Oslo igjen. En uke virkelig kanskje ikke så lenge, men det føltes som en evighet siden jeg så han sist. Det var veldig koselig at han tok seg tid til det, fordi han ellers jobber mye. Flinke gutten min<3

WOOOOOW, FOR EN SOLNEDGANG!

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Resten av dagen går nok til litt mer redigering, lekser og så skal jeg definitivt se på åsted norge i dag! Skikkelig spennende program. 

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg