HVOR ER DET FRA?

//inneholder sponsede produkter 

Hei folkens! 

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Skoledagen min var faktisk veldig chill noe den også var i går. Utrolig deilig slutt på skoleuka egentlig og jeg er endelig ferdig med noen presentasjoner og andre vurderinger. 

I dag tenkte jeg å svare på det spørsmålet jeg tror at jeg får mest av på alle min forskjellige plattformer: Hvor er det fra? 

Får det under youtubevideoer, instagrambilder, på bloggen, på dm…egentlig overalt. Jeg tenkte derfor som jeg av og til gjør å bare svare i et innlegg her på bloggen, det er mye lettere. Denne gangen er det ikke bare et bilde jeg svarer på, men noen flere i fra instagrammen min<3 Noen av produktene har jeg fått i tidligere sammarbeid, mens andre ting har jeg nylig kjøpt selv. Bruker jo selvfølgelig klærne fordi jeg liker de:-)

 

Fikk spørsmål om kjolen jeg hadde på meg da jeg var på Gullsnutten. Kjolen har jeg kjøpt på Zara<3

Kjole: BikBok

Sko: Superga

Veske: MC

Jakke: Junkyard

Bukse: Gina Tricot 

T-skjorte: Holzweiler

Kåpe: Ivy Revel

Bukse: Gina Tricot

Genser: Junkyard

Genser: Na-Kd

Bukse: Junkyard ( Dr.Denim) 

Sko: Puma

 

Håper du fikk svar på noe du lurte på

Klem Jennie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg