Blir en braaaa helg!

Hei folkens

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg sluttet tidlig på skolen noe som var skikkelig digg. Hjemme ventet Thomas på meg og vi har spilt litt, vært på butikken, lagd mat og bakt! Sykt deilig med helg og jeg har spesielt gledet meg til denne. Det er nemlig GULLSNUTTEN i morgen! Jeg var der i fjor for første gang og jeg var så heldig å bli invitert i år også! Jeg drar med Thomas som jeg også gjorde i fjor og vi er begge veldig spente. Helt annet sted i år og nye nominerte youtubere! Tror det blir en fin kveld! I går var vi en tur i byen og været var bare helt nydelig! Det har vært helt fantastisk de siste dagene og jeg har kunnet gå uten jakka til og med. Her er gårsdagens look❤

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg