VÅROUTFIT

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har vært på skolen, tatt meg en tur til byen og kost meg i finværet. Thomas møtte meg på Brygga og vi fikk kjøpt oss noen ting hver og tittet litt rundt! Nå har jeg spist middag, gjort litt lekser og nå sitter jeg her og blogger for dere. 

La ut et bilde på instagram i går og fikk maaaange dm´s og flere kommentarer på hvor hvert plagg var fra. Igjen velger jeg å svare her fordi det er så mye lettere enn å svare hver enkelt person. Buksa er fra Dr. Demin og det er helt klart min favorittbukse. Sitter veldig fint på, samtidig syns jeg at den er veldig behagelig. Har to av akkurat denne<3 Jakka er fra Urban og den har jeg lagt ut mange bilder av før. Kaller den for sauejakka fordi jeg ser litt ut som en sau med den. (Ikke ekte pels btw). Den svarte toppen under er fra BikBok tror jeg, men det er veldig gammel. Kanskje 2-3 år gammel, så litt usikker på om den er i butikk. 

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg lurte bare på hvor du har kjøpt den fine jakka/genseren fra.
      Hadde blitt så takknemlig om du svarte<,3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg