MONDAY FAVS

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg koste meg ute i regnet og filmet for media på skolen. Haha! Det hørtes kanskje litt ironsikt ut, men det var faktisk ganske gøy. Litt vått og kaldt…men gøy! Da jeg kom hjem hoppet jeg ut av det våte tøyet tok på meg noe varmt, lagde meg en kopp te og fikk unnagjort litt skolegreier. Det har jeg gjort det meste av dagen. Av en eller annen grunn har jeg vært veldig trøtt i dag og duppa nesten i stad. Det var nok om min dag heh. 

I dag tenkte jeg å dele noen profiler jeg liker veldig godt på instagram med dere. Har gjort dette en gang før og tror det kommer til å bli en “greie” her på bloggen som jeg gjør en gang i blant. Jeg finner stadig vekk nye brukere med kule, morsomme, søte, hyggelig, og bra innlegg. Jeg koser meg med å se på brukeren og blir lett inspirert. Jeg har plukket ut tre i dag som jeg liker veeeeldig godt. 

1. @SUMMERMCKEEN

Supersøt og morsom amerikansk youtuber! Variert innhold, fine bilder med venner, familie, natur, kjæreste, kjæledyr og mer! Hun byr mye på seg selv<3

 

2. NORTTHWOOD

Kom tilfeldigvis over denne brukeren og likte bildene. Interesserer meg jo for stil og mote og her er det mye inspirasjon å plukke fra:-)

3. LOUISENMADSEN

Dansk jente som også driver med youtube I think! Bildene hennes er veldig naturlig, no filter og jeg liker den stilen veldig godt også! Hun poster mye forskjellig<3

 

Sjekk dem ut og kommenter gjerne en konto du liker godt!

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg