SHOOT I KULDA

Hei guys!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har bare vært på skolen som sikkert de fleste av dere også har vært. Etter på skal jeg dra og trene! Skal på en time jeg ofte drar på som jeg virkelig liker<3 Trente ikke noe annet en ski i ferien, men det var gøy det også. Dessverre er det ikke mulig å gå på ski lenger nå ettersom at det bare er isete og vått føre. 

På tirsdag hadde jeg som sagt planlegging dag og jeg endte opp med å bruke den dagen på å redigere litt video og så hadde jeg en liten shoot i Oslo. Thomas og jeg møtte noen kompiser av han i Oslo og de knipset noen bilder av oss. Været var ikke helt samarbeidsvillig, men vi gjorde det beste ut av det. Hele påsken har det vært deilig vær, men med en gang vi bestemmer oss for å ha en  shoot må det selvfølgelig bli skikkelig kaldt, mye vind og det snødde til og med på et tidspunkt haha! Etter å ha knipset litt bilder satte vi oss på en kafè og tok oss en kaffe før vi dro hver vår vei. Jeg fikk bildene i dag og tenkte å dele noen få med dere. Om dere vil se flere er det bare å si i fra<3

Bildene er tatt av @danielaarsland1

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Klem Jennie

5 kommentarer

Siste innlegg