FLOTT PÅSKE<3

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har virkelig kost meg i påsken med familien og Thomas og jeg skulle ønske at den varte for alltid haha. Været har vært helt knall og det har gjort at jeg har vært i et mye bedre humør. I går og i dag gikk jeg bare med en tynn jakke ute og selvfølgelig måtte et par solbriller til. For lillesøster og lillebror er i dag siste feriedag, men jeg er så heldig å ha plandag i morgen. Søsknene mine hadde plandag for noen uker siden og jeg var skikkelig sjalu, men nå får jeg tilbake min fridag og de må tilbake på skolen hihi. Ironiskt nok er det meldt overskyet i morgen når skolen begynner igjen for de fleste. Det passer for så vidt fint fordi jeg skal ha en liten shoot i Oslo i morgen. Det er faktisk best å ta bilder ute når sola gjemmer seg litt vekk og ikke når den skinner som det har gjort de siste dagene. Jeg håper i hvert fall at den snart kommer tilbake og blir her en god stund til. 

Her er noen bilder fra ferien<3<3<3

 

Minner om jeg i morgen poster nok en video på kanalen min<3

Klem Jennie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg