SOLFYLTE, FINE DAGER

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! De siste dagene har jeg kost meg masse på aketur med hele familien og Thomas, kino i går og kino i dag haha! Ekstra kos nå som hele familien har fri og vi har fått mer tid til å dra ut og gjøre ting! Elsker det!  Selv har vi ikke hytte som mange drar på, men vi har det flott allikevel. Skiløyper og flotte akebakker har vi her på Nesodden og det er kort vei til Oslo for en is i byen og f.eks kino eller bowling! Vi har gjort mye morsomt de siste to dagene og i morgen blir det eggjakt og søndag skal vi på kaffebesøk! Ferien for meg varer helt til tirsdag så jeg har enda flere dager jeg kan bruke på noe gøyalt før skolen begynner igjen og innspurten til eksamen starter. 

Min faste fotograf aka mamma knipset et par bilder av Thomas og meg her om dagen<3

Hva liker du å gjøre i påsken?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg