SLIMETE DAGER

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag så langt. Jeg har filmet min andre slimvideo på to dager og jeg er skikkelig glad for at jeg fikk det til. Dere som følger meg på instagram fikk sikkert med dere i går at jeg prøvde meg på en slimvideo! Jeg var 100% sikker på at jeg hadde den perfekte oppskriften, men slik var det altså ikke. I stedet for en video der jeg viser hvordan man lager slim ble det mer en “se meg PRØVE å lage slim” eller “hvorfor jeg ikke har DIY´s” video. Haha! Mamma eksperimenterte litt og endte faktisk opp med å få det til. Jeg satte derfor opp kamera i dag og filmet en video der jeg faktisk lager slim. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med den videoen der jeg “faila”, men videoen der jeg får det til skal i hvert fall ut. Hihi! Det blir en voiceover. 

NOEN BILDER FRA GÅRSDAGENS VIDEO;-)

DAGENS SLIM!!!<3<3<3

Har du prøvd å lage slim før? Fikk du det til?

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Gøøy! Har prøvd å lage slim med mine yngre søskenbarn, men det gikk ikke så bra kan man trygt si, heh <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg